kinderwagen probleem

A

Anoniem

Guest
Omdat er toch wel veel meiden zijn die voor een 2de kindje gaan, wilde ik dit toch in de groep gooien.
Wij zijn op zoek naar een nieuwe kinderwagen voor hopelijk strax nummer 2 en voor nu nog onze dochter van 2.
We willen absoluut een 4-wieler met zwenkwieltjes.
En hij moet vooral lekker lopen dat deed onze vorige dus niet vonden wij. (quinny buzz 3).

Hopelijk hebben jullie nog suggesties.

gr.

Hoi hoi!

Ik zou kiezen voor een kinderwagen met grote wielen.. zoals het ader model van Quinny.. die heb ik toen die tijd gehad, beviel helemaal prima! Heb hem toen ingeruild voor een Phil en Teds.. GROOT SUCCES.. echt een aanrader, vooral als je twee kids dicht op elkaar krijgt (tussen onze jongens zit 14 maanden). Maar ik denk dat jullie oudste dochter tegen die tijd gewoon met je meeloopt. Succes met verder zoeken!!!!!!! Leuk werk!

Liefs mammma

Hoi Mammma,

Lees dat je een phil en teds hebt, ik ben me een beetje aan het orienteren, heb nu een zoontje van 20 maanden die nog niet loopt. Dat zal hij over een jaartje, als de 2e er hopelijk is, wel doen, alleen niet zover. Kortom, hoe bevalt jou phil en teds? En is hij voor alle leeftijdscombi's goed te gebuiken?

Groetjes Liff

Terug
Bovenaan