kinderwagen quinny buzz.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.

Ik ben op dit momment 10 week zwanger en het gaat allemaal wel goed.
af en toe misselijk en overgeven maar hoort er erbij.
11 sept voor de 1ste keer naar de verloskundige en dan zien we onze kleine echt super.

Maar waar ik het over wou hebben is over de kinderwagen quinny buzz die vind ik echt helemaal super.
we hebben laast in een babywinkel gekeken en staat die voor 498 dacht ik.
rijdt super soepel mooi compact.

maar nu had ik een site gevonden waar je online wagen kunt kopen http://www.babysupersale.n  en daar staat de buzz ook voor 398 compleet nog geen maxi cosi maar dat is valt wel erg mee dacht ik zelf.
zouden jullie zoiets via internet bestellen of koop je alleen in de winkel.

gr lineke

Hoi Lineke,

Ik heb even op de site gekeken die jij vernoemde. Ik denk dat je heel goed op moet letten ofdat je hetzelfde krijgt dan in de winkel. Het zou namelijk zo kunnen zijn dat je in de winkel er een "bak" bij krijgt en dat je die op de site er nog bij moet kopen voor €165,-.
Ikzelf zou de wagen niet kopen op de site die jij noemt omdat die geen thuiswinkelwaarborg heeft en het hier toch om grote bedragen gaat. Je hebt dan geen garanties als het mis gaat. Of het moet zijn dat je goede ervaringen hebt van kennissen met deze site dan zou ik het overwegen.

Succes,

groetjes Anja

als ik jullie was zou ik nog maar even wachten met het aanschaffen van een wagen!
Meestal komt er wel een aanbieding waarbij je de wagen die je mooi vindt veel goedkoper is dan op internet.Je hebt trouwens nog alle tijd,ga lekker neuzen bij bv de babydump,daar zijn ze vaak ook goedkoper.
en je weet maar nooit,misschien zie je tegen die tijd wel een ander die je helemaal geweldig zult vinden.

Wij hebben onze Buzz via internet besteld en dat ging super goed. Hij wordt lekker thuisgebracht, alles keurig verpakt en onbeschadigd.

Als je dus de buzz bestelt, heb je alleen een buggy, dus de Dreami kinderwagen bak moet je er wel apart bij bestellen. Elke maxi cosi past erop, die hebben wij wel weer van Prenatal.

Succes, maar in elk geval: het gaat perfect via deze sites en ze houden je op de hoogte van leverdata etc.

Groetjes
Martine  

Op de site zijn ze trouwens absoluut goedkoper dan elke aanbieding in de winkels.
Alleen de zwarte Buzz was even duur in een bodemprijs aanbieding bij een zaak in Velserbroek, maar dan nog liever zelf een kleur kiezen en thuisbezorgd. Toch?  

hoi Martine33.

bij welke site heb je de buzz besteld dan?.
die site die ik  had gezien babysupersale stuurt de kinderwagen dan op zonder verzend kosten door heel nederland.
we gaan nog niks kopen wacht er nog wel mee.
maar vind de buzz wel super .

gr lineke

Terug
Bovenaan