Kinderwagen te klein

<p>Lieve allemaal, </p><p>Mijn meisje is nu 9 maanden oud en weegt al bijna 12 kilo..</p><p>Ze past nu dan ook niet echt meer goed in onze maxi cosi nova 4. De kinderwagen heb ik gekocht met de gedachten er lang mee te kunnen doen, namelijk totdat zij 3,5 jaar oud is. </p><p>Ik ben nu dan ook opzoek naar een andere kinderwagen. En ik zit te denken aan de Bugaboo donkey (duo, twin etc) we willen binnen nu en 1 jaar graag proberen nog een kindje te krijgen :)</p><p>Heeft een van jullie hier ervarig mee? En zo ja, kun je me wat meer over de wagen vertellen? </p><p> </p><p>Heel veel liefs,</p><p>Donna</p>

Wat wil je precies weten over de wagen? We hadden hem voor onze tweeling gekocht, maar helaas nooit kunnen gebruiken. We gebruiken hem nu voor onze dochter. 
Mocht je direct zwanger worden, dan is je kindje al ruim 1,5 voor je bevallen bent. Is een plankje achter de kinderwagen niet handiger? De wagen is niet goedkoop en ik denk dat je dus moet kijken of dat opweegt tegen de tijd dat je hem gaat gebruiken 

Wij hebben 'm ook, de donkey, maar vind de zitjes vrij smal. Mijn oudste (19 maanden) past er maar net in. Overigens wel een behoorlijke dame hoor. Ik zou 'm even met je dochter uitproberen bij de Prénatal ofzo. Reiswieg heeft wel een goeie lengtemaat, maar is ook niet breed. Ik heb 'm via marktplaats gekocht, met zo'n plankje erbij. Dat vindt ze nu super leuk dus dat zou zeker een optie zijn! 

Hier ook een Bugaboo (2e hands) gehad.  Maar uiteindelijk toch nog een andere gekocht omdat onze zoon er snel uitgegroeid was. Qua lengte wel oke, maar erg smal. En met een grote baby dus niet ideaal. Wij hebben daarna een Joolz gekocht,  die is een stuk breder en kon dus langer mee.

De bugaboo is inderdaad een smalle wagen. Onze dochter van 2,5 zit er nog in, maar zij is ook smal. Ik zou hem idd even testen in de winkel. Zou zonde zijn van zo’n grote aanschaf als het voor jullie ook niet de goede wagen blijkt te zijn.

Terug
Bovenaan