Kinderwagen uitzoeken makkelijk??!!

Hoi,

Vandaag voor het eerst naar babypark geweest om te oriënteren voor een kinderwagen. Mijn hemel, wat een keuze!! De maxi Cosi mura 3 en 4 springen er toch wel uit, lekker solide en degelijk. Maar goed, wat is nou eigenlijk handig en wenselijk voor een goede kinderwagen? Heeft iemand hier al ervaring mee?? Tips en ervaringen zijn van harte welkom!

hey!

Wij zijn samen een middag bij babypark geweest.. eerst thuis wat uitzoekwerk gedaan en toen in de winkels gekeken naar de verschillende wagens

in de winkels heb je ok vaak zo'n testbaan..

Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de Quinny Buzz 3.. Vrienden van ons hebben die ook en vinden het een prettige kinderenwagen niet te zwaar, comfortabel, makkelijk in en uitklapbaar en ook wel een strak design.. hebben voor de zwarte versie gekozen.

Biij deze kinderwagen paste de maxicosi Pebble het beste...

xxx

Ja moeilijk he...
Je kan inderdaad eerst op internet neuzen samen, kijken wat zoiezo er mooi uitziet en wat niet naar de smaak is valt dan af.
In de winkel mag je met de wagen lopen om te testen.
Woon je aan het strand/bos/duinen ? Hoeveel ga je de wagen gebruiken ?
Wij zijn erg lang dus hebben bewust geen Bugaboo genomen, wel erg leuk, maar ze zijn erg laag...

De 1e wagen was een Quinny Speedi, superding, en daar past de Maxicose op, dat kan ook niet bij alle wagens, en de Quinny kon goed op het strand zeiden ze....(volgens mij tijdt geen ene wagen lekker op strand ;) )
De 2e wagen was een duo van Koelstra....mooi ding, maar het merk Koelstra zou ik niet meer nemen...

Jaa wat een keuze is er, ik vindt zelf een kinderwagen lekker waar de mogelijk bestaat een maxi cosi in te gebruiken.
Heb zelf een Mutsy Transporter aangeschaft is een combi kinder wagen en kan in 3 verschillende manieren worden gebruikt

liefs meisje1990

Het is inderdaad een lastige keuze.

Wij hebben gekozen voor de Mutsy 4Rider. Ook dit is een combi wagen.
Verder heb ik mij laten vertellen dat het handig is om een wagen te kopen waar je ook een maxi cosi in kan gebruiken.

Succes ermee!

Voor onze oudste hebben we 6 jaar geleden een Mutsy gekocht, de voorloper van de 4rider vlg mij. Het zijn wat hogere wagens waarmee je probleemloos het bos in kan. Degelijk vooral. We hebben een maxicosi van Mutsy zelf erbij gekocht omdat die zonder adapters op de wagen kan. Het wordt de derde keer dat we het hele spul gaan gebruiken, de wandelwagen gebruiken we nog steeds, maar het is nog steeds even degelijk als bij de oudste. Er zitten wel vlekjes en beschadigingetjes op, maar ja, dat krijg je toch. Voordeel: we hebben uitwasbare stof gekozen, waar je zo met sop en een doekje op kan.

ik zou ook rekening houden met de grootte van je auto als je die hebt...vond zelf de bugaboo wel lekker compact.. wij zijn niet zo groot dus dat is dan een mooi dingetje ma wel prijzig..

Terug
Bovenaan