Kinderwagen voor 2 Kids ( baby 0 mnd en 15 mnd)

Ik wil me graag oriënteren op dubbele kinderwagens. Geschikt voor een pasgeboren baby en een baby van 15 maanden die dan nog in het zitje zit.
Ik heb nu een enkele kinderwagen, maar in april wordt baby 2 geboren. Geen idee of het nodig is een nieuwe dubbele wagen aan te schaffen, een zitje voor aan de oude wagen of vooral met draagzak te werken. Kinderwagens zijn ook niet echt goedkoop, dus graag ontvang ik tips omdat ik vast niet de enige ben die dit uit heeft moeten zoeken! Alvast bedankt!
 
Bij de Joolz geo2 kan je de boodschappen mand vervangen voor een wieg/zitje...
Heb je geen "dubbele" wagen en kan je hem als je oudste wat groter is gewoon weer als enkele wagen gebruiken
 
Mijn zoon is 14 maanden oud en mijn jongste is nu 6 weken oud. Ik wilde eerst een duo kinderwagen maar na veel twijfelen heb ik dat toch niet gedaan. Ik heb een stokke kinderwagen waar de baby in kan liggen, mijn oudste zit dan in een meedrijdplankje met zitje dit gaat gewoon goed. Wanneee baby nmmr 2 6 maanden oud is gaan wij een buggy kopen waar ze naastelkaar kunnen zitten.
 
Ik heb een paar maanden plezier gehad van de Topmark 2 duowagen, voor een leuk prijsje op marktplaats gekocht en na een paar maanden weer door verkocht. Vond het een fijne wagen in gebruik.
 
Hoi, wij hebben 2 kids met hetzelfde leeftijdsverschil. Via Marktplaats een duowagen gekocht van Easywalker. Heel blij mee! Baby 2 ligt inmiddels niet meer in de reiswieg, maar beide kids kunnen nu naast elkaar zitten. Wij hebben ook de enkele wagen gehouden, die is af en toe ook handig. Van tevoren dacht ik dat een meerijdplankje misschien zou voldoen, maar achteraf gezien was dat totaal niet geschikt voor onze ondernemende oudste. Dus de dubbele wagen was voor ons een uitkomst.
 
Onze dochter was net 2, iets ouder dus. Wij hebben een just-sit gekocht voor op de wagen die we al hadden en gebruiken het veel meer dan ik van tevoren had bedacht, vind het top. Stoeltje zelf en installatie is niet grandioos, maar het werkt en dochter vindt het heerlijk om tegen ons te kunnen kletsen, mee te rijden, baby ligt gewoon lekker in de wagenbak.
 
Wij hebben een Bugaboo Donkey Duo via Marktplaats gekocht. Zo ontzettend veel plezier aan. Leeftijdsverschil was hier 15 maanden. Ze zitten nu gezellig naast elkaar of we maken de kinderwagen smal en de oudste op het plankje. Maar dan heb je nog steeds een hele handige wagen door het boodschappenmandje ernaast. Ik zou de kiderwagen echt enorm aanraden, zeker als je van plan bent om ook wat langere afstanden te wandelen.
 
Terug
Bovenaan