Kinderwagen/wandelwagen

Sinds Minoux op de fiets kan zitten, en dat is inmiddels al een hele tijd, pak ik veel vaker de fiets dan de wagen. En sinds ze ook vlot kan lopen (inmiddels ook al een half jaar) pak ik de wagen nog minder.
Wanneer we naar de stad gaan, neem ik meestal de buggy mee. Echt heel lang wil Minoux daar niet in zitten, maar het is gewoon een stuk makkelijker.
In de echte wagen wil ze wel wat langer blijven zitten, maar lekker rustig zitten (en zeker slapen) is er niet bij.
Kortom...de wagen staat hier vooral alleen maar in de gang te staan.
Hebben jullie de wagen al weg gedaan, staat ie ook maar een beetje voor de sier in de gang of gebruiken jullie hem nog veel??

Groetjes, Biaca

Ik heb de wagen al verkocht toen Nick een half jaar was, kon hem toen goed verkopen en heb toen een wat luxere buggy gekocht (mutsy spider)
Uit de ervaring van nummer wist ik dat ik dat handiger zou vinden.

Groetjes

wij gebruiken de wagen nog enorm veel.
als we boodschappen gaan halen, als we op visite gaan, eigenlijk overal waar we naar toe gaan gaat de wagen nog mee.
ze loopt wel veel naast de wagen, maar ik vind die wagen toch ontzettend makkelijk moet ik zeggen hahaha. als we bij de winkels zijn gaat ze de wagen in, zodat we rustig boodschappen kunnen doen enals we de metro ingaan, zit ze in de wagen.
de rest van de tijd loopt ze toch wel naast de wagen.
die wagen is tevens ook mn boodschappen draagding hahaha hoef ik niet te sjouwen met die boodschappen :p

fietsen doen we helaas veelste weinig.
sinds we hier wonen (juli) hebben we niet meer gefietst.
ik kan mn fietsen hier nergens kwijt dus die staan opgeslagen bij mn moeder in de schuur, totdat we een fietsbox krijgen van de gemeente.

liefs, do

Hoi,

Hier verschilt het. Als ik veel boodschappen moet halen, pak ik de wagen. Anders de buggy.
Naar de stad of als we lang weggaan pak ik de wagen. Myrthe ligt hier beter in, in de buggy wil ze al helemaal niet liggen.
Soms wil ze ook nog weleens dr ogen dicht doen, maar dit wordt steeds minder. In buggy doet ze het helemaal niet.
In de wagen heb ik nu weer de warme zak gehangen. Vind ze helemaal het einde. Zodra ze de wagen ziet is het ZITTU en madammeke zit erin.
Dus hier fifty-fifty.

Liefs

her word de wagen van karlijn alleen gebuikt als we met 2 zijn
en anders zit ze op de ligbak van floor
karlijn vind haar buggie of kinderagen helemaal geweldig als ze de kans krijgt zit ze erin

groetjes maurilla

Wij hebben idd ook beide en beide worden nog gebruikt. Als ik een lange wandeling maak met ons mannetje en de woefjes gaat de wandelwagen mee, met de crossbanden, haha! Gaan we wat minder ver en gewoon voetpad de buggy. Ons meneertje is nogal groot en zwaar, dus dan is tillen voor mij geen optie mocht hij het niet redden.

Liefs Lientje

Hoi,

Wij gebruiken voornamelijk de buggy nog, de wandelwagen alleen als we een dagje weggaan of naar het bos, aangezien de buggy daar niet doorheen komt!
Mijn jongste weegt 13kilo dus ik zie het ook niet zitten om hem ver te dragen, hij kan er ook langs lopen als hij dat graag wil en als hij moe is zet ik hem er gewoon in!

Gr MJ

Even een vraagje: passen jullie kids nog goed in de wandelwagen? Ik heb een Quinny Fashion (een oudje) en daar past ze eigenlijk niet echt goed in. Het plankje voor haar voeten is te klein (als je het helemaal naar beneden klapt, blijft er toch een randje omhoog staan en dat zit zo rond haar enkels). Ook glijdt ze er een beetje uit omdat dat voetending helemaal omlaag staat. Ligt het aan het merk/type? Of is mijn dochter gewoon groot voor haar leeftijd? Ik schat dat ze nu zo'n 88 cm is.
Hoe zit dat bij jullie?
Groetjes,
Dory

Terug
Bovenaan