kinderwagen

ik ben heel jong dus veel geld heb ik niet ik en mijn vriend hebben een buggy gekocht is gekrast (allee er zijn gebruikssporen ) er is wel veel bij zonnescherm,maxi cosi, draagm... en buggy werkt wel prima.

Miss kan iemand mij paar tips geven of ik iets aan die krassen kan doen?
(aan ene kant voel ik mij beetje erg dat mijn kind geen nieuwe buggy kan krijgen maar je moet blij zij met wat je hebt , maar zwz elke tweedehands buggy heeft gebruikssporen)

Hallo, 
het is totaal niet erg dat het tweede hands is. Als die maar goed is toch ? Je kind krijgt het toch niet mee. Ik denk niet dat je de krassen zo weg poetsen kunt maar dan zou je hem misschien moeten oververfen? 

Hallo, 
het is totaal niet erg dat het tweede hands is. Als die maar goed is toch ? Je kind krijgt het toch niet mee. Ik denk niet dat je de krassen zo weg poetsen kunt maar dan zou je hem misschien moeten oververfen? 

@diacs, dat geeft toch helemaal niets! Wij kopen ook zoveel mogelijk tweedehands. En als je het nieuw koopt krijg je ook gebruiksschade.
Voel je er dus vooral niet schuldig over. 
De krassen kun je niet weg poetsen denk ik. De buggy even lekker goed schoonmaken..dan lijkt het misschien al heel anders? 

Wij kopen ook veel tweedehands. Niet omdat het moet, maar gewoon : waarom niet? Als het allemaal nog werkt, dan is dat toch helemaal goed, het is dadelijk al allemaal duur genoeg als de kleine er is

Prima toch!! Lekker doen hoor waarom alles nieuw. Maar he: voor jullie is die nieuw.
Je kunt hem eventueel iets ligt opschuren en dan spuiten met verf spuitbus? Bij Hema of action lekker goedkoop en zonder strepen. 

Terug
Bovenaan