Kinderwagen

<p>Hoi dames,</p><p>In juni ben ik uitgerekend van ons 2e kindje en straks zitten we met baby en meid van 1 jaar en 2 maanden. Wie weet een goed kinderwagen voor deze combi? Of alternatief?  </p>

Je hebt er een aantal. Waar je oa ook op moet letten of de wagen in de achterbak van de auto past. Bij ons paste alleen de bugaboo donkey (mooi maar erg mooi) of de mountain buggy. Die laatste hebben wij tweedehands gekocht. Hij rijdt heel soepel, grote bak eronder. Kwalitatief wel wat minder (wat lappere zonnekap enzo), maar daar is de mindere prijs wel naar. Wij zijn blij met de wagen!

Geen idee hoe groot een kindje van 1 jaar en 2 maanden is hoor, maar wij hebben de Nuna Demi Grow en daar kun je een combi maken van de reisweig en zo'n wat groter zitje, of 2 van die grotere zitjes zelfs. Ik vond deze prijs technisch ook heel aantrekkelijk en vind hem ook super mooi. We hebben m alleen nog niet gebruikt, maar hoor van een kennis dat hij super fijn is.

Uppababy heeft erg mooie en fijne wagens. Ze rijden echt heerlijk!
Ik weet alleen je budget niet natuurlijk, ook deze zijn erg aan de prijs.

Zelfs was ik heel blij met mijn Bugaboo Donkey, maar afhankelijk van je budget en andere eisen voor een kinderwagen kan je een betere keuze maken. Je kan bijvoorbeeld kijken naar andere eigenschappen als banden, hoogte etc die je belangrijk vindt.
Op internet vond ik deze keuzehulp, misschien helpt het je iets bij het maken van een keuze. Je kan in ieder geval uit vinden wat je zoekt in een kinderwagen. Succes! 
https://www.supersales.nl/gids/kinderwagen-kopen

Terug
Bovenaan