Kinderwagen

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik zoek een kinderwagen die een 3 in 1 heeft. Dus liefst een grote reiswieg, buggy en maxi cosy.</p><p>hebben jullie tips?</p><p> </p><p>Alvast bedankt</p>

Wij zijn voor een kinderwagen/buggy en een aparte maxicosi gegaan. Geen combi gevonden waarbij we achter alledrie de dingen stonden. 
Mijn man is heeeeel lang, dus we hadden weinig opties met de kinderwagen. Dat speelt hier wel mee moet ik er even bij zeggen

Hier een joolz wandelwagen / buggy, aparte maxi cosi erbij die er met de juiste adapters wel op kan. Super tevreden mee 

Met adapters kan een maxicosi er vaak gewoon op hoor. Gewoon bij een winkel even wagens testen om te kijken wat je prettig vindt. Ik had ook dat mn man lang is en ik klein en daar moet je dan wel op letten..

Wij hebben een Mutsy Nio en kregen er gratis een 'maxi cosi' van Joie Gemm bij. Die paste met adapters op het onderstel van de Nio. Heb ik in het begin veel gebruikt!

Wij hebben een Joolz Geo2. Hebben we adapters bij gekocht zodat de maxi cosi er ook op kan. Gebruiken m nu voor de tweede en nog steeds super blij mee.

Wij zijn uiteindelijk ook voor een Joolz Geo 2 met adapters en Maxi Cosi gedaan. Dit vonden we de fijnste wagen en fijnste Maxi Cosi, dus hebben gecombineerd :) 

Terug
Bovenaan