Kinderwagen

Hallo Allemaal,

Ik had een vraagje over de grootte van een kinderwagen. Ik heb een kleine auto, een Toyota Aygo en zou graag willen weten welke kinderwagen hierin past. Ik ben me alvast aan het oriënteren omdat ik pas aan de eind van de maand een afspraak heb in een babywinkel (30 min).
Ik dacht zelf aan de Nuna Triv.

Alvast bedankt!
 
Ik denk dat ze in de winkel supersnel de kleinst opvouwbare modellen kunnen tonen, die je hier miss niet eens als tip krijgt. Ze hebben daar natuurlijk alle modellen al eens opgevouwen :)
Hier hebben we de dubatti, onderstel kan heel plat. De bak zelf natuurlijk niet, maar gebruikte de eerste tijd gewoon de maxicosi op de wagen, dan hoeft die bak niet eens mee in de auto!
 
Ja dat zal zeker. Ik probeer voor mijzelf alvast een overzichtje te maken met modellen die ik mooi/handig vind. Zodat ik die ook in het echt kan zien, want de tijd zal snel voorbij zijn en anders moet ik weer opnieuw een afspraak maken. Bedankt voor je tip, ik zal dit model ook bekijken ?
 
Ik heb de nuna mixx, niet super klein maar makkelijk in achterbak alto. Ik geloof dat de Harvey ook heel klein op te vouwen is. Goed om naar te kijken is of de bak eventueel plat gemaakt kan worden. Die van Mutsy zijn van piepschuim, kunnen dat dus niet. onze bak is makkelijk plat te maken, wat ideaal is om op te ruimen thuis, maar ook fijn was toen we op vakantie gingen, kon plat bovenop. Het wordt afgeraden om baby’s te lang in de maxi cosi te laten zitten, dus ik nam zelf vrijwel altijd de bak mee, meestal gewoon op de achterbank.
 
Wij hebben als tweede auto ook een Toyota aygo en de Easywalker Harvey 2 past prima in de kofferbak. De bank hoeft dan niet plat. Een erg prettige, lichte kinderwagen
 
Ik zat inderdaad ook te kijken naar de Nuna, ik zag de trip variant op de site. Ik zal ook even kijken naar de mixx variant. De easywalker heb ik nog niet bekeken, bedankt voor de tips allebei!
 
Terug
Bovenaan