Kinderwagen

Goedenavond

Ik heb een vraagje wij hebben in onze kinderwagen nog de zak zitten waar onze kleine meid in zit als we gaan wandelen.

Wanneer halen jullie deze eruit? Ik ben namelijk bang dat ze kou vat ofzo.
Want wij hebben vandaag een buggy gekocht maar daar zit natuurlijk geen zak in.

Ik hoor het graag
 
Ik heb hem bij mijn dochter van 2 er nog in zitten. Kindjes zitten stil dus hebben het veel eerder koud als wij lopend. Zodra het ‘s ochtends warmer wordt haal ik hem pas eruit.
 
Wij hebben de zak er al een maand uit denk ik. Ons dochtertje heeft een winterjas, IELM pak of dik borgvest aan. IELM pak ook al ong 3 weken niet meer. We hebben haar wel schoentjes aan shoesme babyschoentjes.
Ze is vandaaf 15 maand
 
Ergens in april haalde ik 'm er vaak uit. En begin oktober weer erin.

Maar soms een klein stukje in de wagen (15 min max) zonder zak vond ik ook nooit zo erg, zeker nu het al helemaal niet meer zo koud is kan dat best.
En je kan eventueel toch ook de zak in de buggy bevestigen?
 
Onze zoon van anderhalf zat al met 7/8 maanden niet meer in de zak. Met 1 jaar kunnen ze zich echt wel warm houden hoor. Tenzij je hele einden loopt, maar dan is een dekentje ook prima.
 
Mijn dochter is nu 22 mnd. Deze winter niet gebruikt. Enkel een dekentje als ze niet zo'n dikke broek aan had en het was sochtends nog koud. 
Vorige winter hebben we 'm enkel in weken met vrieskou gebruikt. 
Ik heb wel ook vorige winter al een goed winterjasje en sjaal/muts/wantjes gebruikt. Ze heeft ook een softshellpak voor laagjes en twee dikke fleecebroeken voor de koudste dagen. Nu ze lekker speelt en rondloopt koelt ze anders ook snel af als het net rond het vriespunt ligt in de ochtend ofzo. Maar inmiddels beginnen we al met 5-10 graden en is het smiddags zo lekker. Een winterjas met haar normale kleding of het softshellpak erover is voldoende. Evt in de vroege ochtend nog even een sjaal om. 
 
Terug
Bovenaan