Kinderwagen

Hoi allemaal,

Heeft er iemand ervaring met de kinderwagen van het merk Tork? Het is een soort bugaboo (alleen 200 euro godkoper).

In principe vind ik 'm qua uiterlijk niet zo heel erg mooi, maar gezien onze situatie (We wonen drie hoog zonder lift dus moet ie licht zijn, ik heb een corsa dus daar moet ie inpassen, etc) is zo'n wagen handiger voor ons. Maar je hoort niets over een Tork, dus ik was benieuwd wat voor ervaring mensen ermee hebben.

Groetejs Fanny
 
Van een tork heb ik nog nooit gehoord.
Maar wij gaan waarschijnlijk voor de maxi cosi kinderwagen, die is ook superlicht en heel makkelijk klein in te klappen.
Misschien ook iets om eens te bekijken??

Succes
 
hoi fanny.
200 euro scheelt nog nie wat he! ik zou daar dan meteen voor gaan. ik denk dat ie ook goed is hoor.
ze zullen toch wel allemaal een keurmerk hebben?! ik heb ook een onbekend merk (van 9mnd oud) namelijk: ZEKIWA ??? is toen der tijd wel gekocht bij prenatal weet ik...
doeiii groetjes sandy
 
Hoi Fanny,

Ik ken de Torck wel en heb in een babyspeciaalzaak gevraagd naar de verschillen met bugaboo. De kwaliteit schijnt toch wel minder te zijn. Ik heb er een stuk mee gelopen en hij rammelde aan alle kanten. Maar ja, daarom is hij natuurlijk ook zoveel goedkoper. Ik zou hem eerder nemen dan de maxi cosi speedy want die is erg instabiel als buggy en schijnt makkelijk naar achteren te klappen als jij de wagen loslaat en je kind is nogal beweeglijk! De Torck is trouwens ZONDER wielen net zo breed als de bugaboo MET wielen! Wel iets om over na te denken als ie in je auto moet passen.

Succes!
 
Hoi, ik heb die Torck gezien en is idd niet erg stabiel. Je hebt iets dat er heel erg op lijkt, ongeveer dezelfde prijs: Pericles Cyclone. Dat is een driewieler met net zo'n bak als de Torck. Ook erg licht en goed stabiel. (Bugaboo's zijn erg leuk, erg duur en erg instabiel namelijk... ik spreek uit ervaring) Succes!
 
Terug
Bovenaan