kinderwagen

Hallo,

Ik ben erg benieuwd welke kinderwagen jullie hebben/of willen?

Ikzelf samen met mijn vriend hebben gekozen voor de bugaboo. Er zit alles op en aan, tot reiswieg toe. Hij loopt soepel, wendt makkelijk, en kan in verschillende standen.

Liefs,

Ester

lieve mensen,

Ik voel me echt schuldig maar ik rook tijdens de zwangerschap, ik ben wel voor de helft geminderd. Ik heb geprobeerd te stoppen, maar dan zit ik helemaal te shaken. Nu met de helft gaat het wel oke. Zijn er meer mensen die roken tijdens de zwangerschap?

Liefs,

Ester


 
Hoi Ester,
wij hebben ook een bugaboo.
Je zit vast niet te wachten op een preek maar ik kan het even niet laten om te zeggen dat ik het heel erg slap vind als je niet met roken kan stoppen als je zwanger bent. Ik weet namelijk wel waar ik het over heb. Ik rookte vrij veel en het moment dat ik de zwangerschapstest positef was ben ik onmiddelijk gestopt. Ik had daarvoor verschillende stoppogingen gedaan en het lukte nooit om te stoppen, maar nu heb je toch zo'n goede reden!!!
Stephanie, mama van Lior 16-3-05
 
Hoi Esther,

ik wil je absoluut niet veroordelen, maar wil je wel een verhaal vertellen wat voor jouw misschien net het laatste steuntje in de rug kan zijn om te stoppen?!
 
Bij bekenden van  mijn mans werk is vorige week het kindje met spoed gehad. Zij had weeën en dacht voor een gewone bevalling naar het ziekenhuis te gaan.
Daar hoorden ze geen hartslag meer en is het met een spoedkeizersnee gehaald. Het had geen half uur langer moeten duren zei de kinderarts, die de moeder er flink van langs heeft gegeven. Hij was donders!
Alle details weet ik niet, maar het was wel zo dat het kindje afkickverschijnselen had, met de armpjes fladderde, niet gelijk goed dronk, ligt was qua gewicht en glucose kreeg, een paar dagen in de couveuse lag, terwijl het toch netjes met 38 wk geboren is.
Daarnaast zijn er natuurlijk ook nog de bekende verschijnselen die pas na de geboorte aan het licht kunnen komen: asmatische aandoeningen, mindere ontwikkelen van de hersenen en een verhoogde kans op wiegendood.

Ik hoop dat dit misschien al met al een laatste zetje kan zijn voor je.
Veel succes als je het toch probeert om te stoppen.

Groetjes Mosy
 
Hey Ester,

Wij hebben na zitten denken over een kinderwagen en vonden de xadventure wel gaaf, alleen hoorde we van de week weer dat er een paar nadelen aan zitten onderanderen dat als er wat kapot aan gaat je hem weken kwijt bent aan de fabriek....dus nou twijfelen we weer.
Maar ja we hebben nog ff de tijd ben nu 23 weken zwanger..

En ja ik rook ook nog.

Liefs, Jennifer
 
Terug
Bovenaan