kinderwagen

hoi hoi,

Hebben we eind vorig jaar een supermooie kinderwagen gekocht(maxi cosi mura 4 green slice), kom ik er van de week achter dat ik er geen voetenzak bij heb ! ik dacht geen probleem die bestel ik even...niet dus!! is die kleur niet meer leverbaar. Ik heb geloof ik alle babyzaken gemaild die ik maar kon verzinnen en niemand kan me helpen.
Heeft er iemand nog een bruikbare tip voor mij?

groetjes miranda

Hallo Miranda,

Is de kleine er al? Zoniet dan heb je misschien geen voetenzak nodig, want dan heb je de reiswieg erop staan. En van de zomer als de kleine kan zitten heb  (waarschijnlijk) geen voetenzak nodig. Als je  de wagen nu al als wandelwagen gaat gebruiken is het misschien een idee om een hele andere kleur voetenzak erin te kopen. Ik heb in mijn wagen  (zwart) een rode voetenzak.  

Groetjes

Hoi Miranda

Zoals tries al zei; een cotrast-kleur voetenzak is ook erg leuk.
Maar heb je die wagen bij een babyzaak gekocht of via bijv marktplaats? Want als je een combiwagen in de winkel koopt, dan zit er toch standaard een voetenzak bij????

Groetjes, Mickje

Hoihoi,

Ikzelf heb ook de mura 4 gekocht, alleen in zwart/grijs.
Ik zit zelf heel erg te twijfelen of we de voetenzak daadwerkelijk nodig hebben.
Ik zelf zou gewoon kijken voor een andere kleur, een andere oplossing is er niet echt denk ik.
Of je zou er eentje 2e hands moeten kopen, alleen het aanbod daarvan is niet erg groot.
Succes ermee!

Groetjes Maaike
29 weken + 1 dag zwanger van nummer 1.

Ik heb bij onze kinderwagen geen voetenzak gekocht, maar een Lodger Bunker. Heb ook een contrastkleur gekocht en staat super mooi. Ik heb dat gedaan omdat ik de bunker veel mooier vond dan de voetenzak die bij de wagen hoorde.
Succes ermee!!

Hoi,

Die lodger Bunker is een aanrader, ik heb hem ook.
Had bij mijn kinderwagen ook geen voetenzak. Het voordeel van de bunker is dat je hem in elke buggy & kinderwagen kan gebruiken.....en op de slee!! (ook leuk)

Gr. Gea

Terug
Bovenaan