kinderwagen

Onze zoon van 3 maanden wil niet meer in de kinderwagen hij huilt alles bij elkaar.
En als je hem pakt dan is het goed.
Zo word het lopen buiten gewoon niet leuk meer.
Wat kan ik hier aan doen want hij is nog te jong voor de buggy.
 
Heeft hij een speeltje bij zich? ,mijn dochter kan zich tot nu toe nog wel vermaken,maar ze past bijna niet meer,ze word over een week 5 maand.
Als dat niet lukt kun je misschien met hem gaan wandelen als het tijd is voor een dutje!
 
Ik ga ook wandelen als ze eigenlijk even moet slapen. En een speeltje vindt ze ook wel leuk. Alleen ook mijn dochter past bijna niet meer. Wordt ook over 1,5 week 5 maanden. En het moet niet meer te lang gaan duren. Ik heb ook de andere inzet al geprobeerd, maar dan is het ineens weer zo'n klein hummeltje! Dus daar wacht ik nog even mee.

Groetjes
 
bedankt voor de reacties.
hij heeft een speeltje bij zich en als hij de fles heeft gehad dan gaan we lopen maar volgens mij wil hij alles graag zien want thuis valt hij wel in slaap na de voeding.
 
Onze Nienke wilde ook nooit echt in de kinderwagen. Ze kon niets zien en dat beviel haar niet. Ik moest de kinderwagen constant in beweging houden. Gelukkig had onze kinderwagen de mogelijkheid om deze om te bouwen zodat de maxi-cosi erop gezet kon worden. Dit wilde ze wel en we zijn dan ook met veel plezier veel wezen wandelen.
 
Hoi Jacky,

ik denk dat je best eens kunt proberen met de buggy. Als je er een hebt die heel plat kan. Soms kun je hem dan even wat rechter zetten, zodat ze wat meer ziet. Akim zat ook met 3 maanden al in de buggy, alleen kun deze erg plat. Hij wil ook altijd alles bijhouden. Hij huilde niet in de reiswieg, maar werd te klein. Wanneer de de maxi gebruikt moet je dat ook niet te lang doen, dat is ook niet goed voor het ruggetje. Ik denk dat je zelf even moet aftasten hoe ze er op reageert.

Groetjes
 
Leg en kissen in de kinderwagen dat hij iets rechtop zit, maar toch ligt. Ik heb 3 van die nieuwsgierige jongens. Hij ziet dan net wat meer, wel op tijd eruit halen, voordat hij gaat draaien.
 
Terug
Bovenaan