kinderwagen

Ik had even een vraagje over de kinderwagen.
Onze zoon nu 5 maanden is uit de reiswieg gegroeid hij ligt nu dus in de kinderwagen.
Maar bij de kinderwagen zit een kap zo eentje zit ook op de reiswieg.
Ik vroeg me af of ik die op de kinderwagen ook moet gebruiken.
Want in de reiswieg zie je nog wat de kleine doet maar nu zie ik dat niet als die kap ervoor zit vandaar mijn vraag.
 
Hoi,

Ja ik zie het al voor me,ik moest wel lachen om je reactie.
Ik begrijp het ook niet helemaal,
liggen de beentjes van je baby naar je toe of van je af?

Groetjes
 
Ja oke na 2 keer het bericht te hebben gelezen begrijp ik hem ( denk ik )

Bij mijn kinderwagen kan ik de wandelwageninzet zowel naar me toe als van me zetten. Zet ik de wandelwageninzet van me af en dan de kap er ook nog op dan zie ik mijn kindje ook niet. Ik vind het zelf niet zo vervelend dat ik mijn kindje niet zie af en toe stop ik even of til de wagel op dan kan ik over de kap heen kijken.

De kap beschermd tegen wind en tegen het felle van de zon. Dus ja het heeft wel dergelijk een functie.

Ik hoop zo dat ik je vraag een beetje heb beantwoord.

Groetjes van Nicole mama van Monica
 
Hoi Astrid,

ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik heb een bebe confort wagen en kan inderdaad
ook de kap van de reiswieg overzetten op de buggy.
Deze is alleen zo rond dat je je kindje inderdaad niet in het gezicht kunt kijken, ookal zet je het zitje naar je toe.
Bij www.bebeconfort.nl heb ik andere zonnekapjes zien staan en deze ga ik dus zeker bestellen.
Ik weet niet wat voor wagen jij hebt maar misschien hebben ze van die wagen ook wel andere kapjes.

Groetjes,
Kaat

p.s. erg flauw hoor, die reacties hierboven. Besteed de tijd liever aan je kind i.p.v. andere af te zeiken! (sorry voor het taalgebruik)
 
Terug
Bovenaan