kinderwagen

A

Anoniem

Guest
Hallo!!

ik heb er zo lang naar uitgekeken, om achter die babywagen te lopen en 5,5 maand heb ik dan ook met trots de reiswieg-wagen gebruikt. Maarrrrr, ons manneke is toch echt te groot geworden voor die bak en hij vindt het veeeel te leuk om rond te kijken, wat in die bak niet zo goed gaat. Dus, vandaag met het lekkere weer hebben we de reiswiegbak omgewisseld voor de wandelwageninzet. Jeetje, wat vliegt de tijd toch!!!! Klinkt gek, maar het voelt een beetje als een afscheid om die reiswiegbak al op te ruimen naar de zolder....(alhoewel ik het ook hartstikke leuk vind om de wandelwageninzet te gaan gebruiken, nu onze kleine  gezellig kan rondkijken.

Ik wilde het even delen.

groetjes
Mie

Wat worden ze snel groot he!

Wij hebben met 4 maanden de bak verruild voor de wandelwagen. Niet dat Anne zo groot is, maar ze vond het erg leuk om tegen de onderkant (lees voeteneind) van de bak aan te trappen, zodat haar hoofdje op een gegeven moment klem tegen de bovenkant lag. Ook met haar hele nekje krom. Toen hebben we de kar omgebouwd. Ook lag ze steeds door dat gat boven haar hoofd te kijken van: Hallo ik wil meer zien!
Anne vindt het overigens geweldig.

Veel succes met de wandelwagen!

Groetjes,
Natasja
en
Anne (29 november)

Hi there,

Onze kleine man, van 4 maandjes, wil eigenlijk ook veel liever rondkijken hoor, dus ook wij halen al regelmatig de stoel te voorschijn. Als ik lang ga wandelen als het bedtijd is neem ik wel de bak mee, dan kan hij lekker een tukkie doen, al wordt het al wel wat krap.

Ook Yara vind de bak maar saai. Als ik even boodschappen ga doen zet ik vaak de maxicosi op de wagen, dan kan ze toch lekker loeren. Voor de wandelinzet vind ik haar toch nog veel te klein en ik wil probereb om daar nog even mee te wachten...

Met dit weer kun je inderdaad de maxi-cosi ook gebruiken. Dit was 2 weken geleden wel anders. Toen vond ik het echt koud buiten en hebben we Anne even goed ingepakt. Ik weet niet wat het de komende dagen en weken gaat worden....

Groetjes,
Natasja

Zoals ik gisteren op tv zag is dit (voorlopig) de laatste echte warme dag....snik...
Vind het echt heeerlijk dit weer en van mij mag het tot september zo blijven hoor!

Ik vind de maxi-cosi dus echt een verschrikking met dit weer. Die wordt zo warm, dat gaat zo zweten. Ik heb er een molton luier in gelegd (gaten in gemaakt voor de riempjes). Dat neemt iets van vocht op. Maar zodra Liv uit de auto is, gaat ze uit de maxi-cosi. Ik leg haar liever in de bak, zonder iets over haar heen.
Patricia

Vandaag en gister heb ik Yara inde bak gehad, nu gaat de maxicosi idd erg snel zweten. Maar de weken daarvoor had ik haar wel vaak in de maxicosi. En ik had idd net als patriesja een doek (hydrofiel) in de maxic.

Terug
Bovenaan