kinderwagen

A

Anoniem

Guest
mijn kleineman word een beetje te groot voor de bak op de wagen vanaf hoe oud kunnen ze in de wandelwagen hij zit nu eigenlijk alleen mar in de maxi cosi
sil

Hallo,
ik heb de kinderwagen van mn dochtertje met 5,5 maand omgebouwd. Ze vond het saai om te liggen en toen zo kan  ze ook een beetje om zich heen kijken. Ik heb een bugaboo die je in een half zit/lig stand kan doen. Ze kon met 6,5 maand los zitten maar ik heb de wagen nog in die halve stand staan, rechtop vinnik nog een beetje te rechtop :)
Ze is nu bijna 8 maanden.
groetjes,
Belinda

hoi,

Jasmijn is nu 7,5 maand oud en ze kan sinds een week of 3 niet meer in de wandelwagen. Nou ja kan wel, maar haar voetjes steken over de rand!
Alleen ze kan nog helemaal niet zitten. Als ik haar in de buggy zet dan zakt ze als een zak aardappelen in elkaar. Ze vindt het ook nog eng lijkt het om de grote wereld in te kijken.
Nu heb ik de Quinny Buzz en die kan ook andersom dus met gezicht naar mij toe en met de buggy dan helemaal plat lukt het beter. In de maxi cosi is het zo warm zeker als ze er langer n moet zitten.

groeten Elke

Hoi,

Ik heb met ruim 5 maanden de kinderwagen omgebouwd. Dean werd was veel te groot en lag met opgetrokken knietjes in de bak. Nu zit/ligt hij al een paar in de wandelwagen en hij vindt het geweldig!

Groetjes,
Nelly.

Wij hebben een paar dagen geleden de wagen omgebouwd!
Ze paste er nog wel in, maar werd erg krap. En ze vind het gewoon heel leuk om alles te zien (ze is zooooo nieuwschierig!)
Ze is van 23 november, kan nog niet zitten. Wij hebben ook de Quinny Buzz, en dat gaat prima! Mag alleen niet in de zitstand staan zeg maar, daar moeten ze voor kunnen zitten.

Ons ventje ligt nog steeds in de kinderwagen bak! Hij is overmorgen 7 maanden. Maar hij ligt er nog lekker in hoor! Ik heb wel het hoofdeinde wat hoger gelegd met handdoeken eronder. Ik ben beneiuwd hoe lang hij er nog in kan!

Hey memmies!!!

Ik had mn meisje met 4.5 maanden al in de kinderwagen!!! Ze vond er nix aan in de bak want dan zag ze nix!!! Nu kijkt ze haar oogjes uit!!!

x mem van Anniek 15112006

mijn kleintje is nu ook vijf maanden dus denk dat ik de wagen maar ga ombouwen ik heb 2 wagens van maxi cosi dus bouw ik eerst de kleine om om te kijken of die het leuk vind dank jullie

Terug
Bovenaan