Hoi hoi,
Wij hebben een kinderwagen uit 2006 van ons eerste dochtertje. Het is een Quinny Speedy, driewieler, met draaiwiel voor. Echt ideaal, maar ons dochtertje kan er niet goed rechtop in zitten, ze hangt altijd wat naar achteren. Nu hebben we dit opgelost met een sjorbandje achter de zitting langs zodat deze beter naar voren komt, maar handig is anders.
Ik geloof dat ze dit bij het model van 2007 al hadden aangepast, dus bij degene die nu te koop zijn, zal dat ook wel goed zijn.
Bovendien is het handig om te controleren of het onderstel incl buggy-inzet bij je in de auto past. Ik heb afgelopen jaar een ander autootje (VW Lupo) gekocht, waar bijna geen buggy in kan. Ons grote onderstel kan ik alleen op de voorstoel kwijt . Heb dus een hele kleine buggy erbij gekocht. Komt nu wel mooi van pas met de tweede op komst. Kan de oudste (nu 2) nog mooi mee in de kleine buggy als we bijvoorbeeld naar de dierentuin gaan.
Nog 1 tip, luchtbanden rijdt voor de kleine veel prettiger als kunststof. Hebben ze geen last van de richtjes tussen de tegels ed.
Groetjes Noah 27+6wk