Kinderwagen

Dat word weer wat!
Thomas past uiteraard nog wel in de bak maar dat zal niet tot 8 maanden duren. (dan is het ruggetje meestal sterk genoeg dat ze in het zitje kunnen)

Ik weet nog 2.5 jaar geleden bij onze Merel dat ze ook al met een maand of 7 in het zitje zat, en dat ik m een beetje in de kiepstand gebruikte.
Thomas is groter dan haar op deze leeftijd (hij loopt een maand voor qua gewicht en lengte).

Onze kanjer is pas 2.5 maand en moet je zien:

We hebben een Mutsy wagen.
Nog meer kanjers die al lekker lang zijn en het waarschijnlijk niet gaan redden tot de 8ste maand?

Groetjes Elise

Mijn meisje is niet zo lang, maar mijn zoontje kon na 5 maanden al niet meer in de bak van Mutsy! Het wandelwagenzitje in de platste stand (bijna horizontaal) gaat trouwens ook prima (maar ja, ik had weinig keus, ha ha!).

Ik gebruik nu een duowagen van Topmark en Eveline ligt in een babynestje. Dat is eigenlijk behoorlijk klein, zeker als je het vergelijkt met een gewone bak van kinderwagen. Nog een paar weken dan moet het nestje eruit, denk ik. Dan moet ze ook in een 'zitje' liggen, maar die kan helemaal horizontaal.

Yinthe is ook vrij lang en gaat het denk ik ook niet heel lang uithouden nog in de bak. Daarnaast vind ze het rondkijken ook heel leuk en dat gaat natuurlijk niet echt in de bak. Tja wel zien wel!

Heb het vandaag even nagevraagd op het CB. Ze zei dat we echt het beste konden wachten tot 5 a 6 maanden. Ander komt er teveel druk op het onderruggetje te staan. Ze past nog net in de wagenbak, dus daar zal ze het nog even mee moeten doen. Een draagzak is nu het alternatief wat wij gebruiken!

Ja hier wacht ik ook zo lang mogelijk.
Maar als ie straks echt niet meer past ga ik Thomas niet erin frotten!
En een zitje kun je vrij plat maken he..dat scheelt een hoop druk op het ruggetje.

Hoi Hoi,
Ik heb tyson ook al niet meer in de bak liggen.. En hij vind een zitje veeel leuker.. wel heb ik het zitje zo goed als plat gedaan ivm ruggetje.. maa rhij kan zoveel meer zien.. ik merk echt dat hij er van geniet !..  

groetjes suuz

Terug
Bovenaan