Kinderwagen

Hallo medezwangeren!

Wij zijn gisteren op kinderwagen jacht geweest.

Dochter lief van 15 maanden verkiest het kruipen nog steeds boven het lopen (ook al kan ze het best), dus zijn wij gaan kijken naar een duo wagen.

Eigenlijk gingen we voor de Graco Quattro maar al vrij snel zagen we de Mutsy Duoseat staan.
Dochter lief voelde zich een ware koningin in de wagen (zo keek ze wel) en wij vinden het een mooi compact ding.

Inmiddels hadden we onze Speedi XS al ingeruild voor de Quiny Zapp dus e moet een geheel nieuwe wagen komen.

We dachten; als we nu een Mutsy kinderwagen kopen, dan fungeerd hij eerst als buggy voor dochter lief, daarna met bak of duoseat met nestje voor baby, autostoel kan er op en daarna kan hij weer als gewone buggy, mocht dochter kinderwagen moe worden.

Hoe doen jullie dat nu???

Welke kinderwagen hebben jullie en bevalt ie een beetje?

Groetjes maar weer!!!!!!!!

Gaby

Hallo allemaal,

Wij hebben nu de derde onderweg en de oudste is 3 1/2, en de jongste ong. 15 maanden als de derde komt. We hebben gelukkig al een duowagen en we hebben er een kiddyboard bijgekocht. Hopelijk redden we het hiermee!!!! Het wordt leuker bij ons in de auto, in de auto van mijn man is het geen probleem maar in mijn auto kan het net maar houdt het wel in dat er geen andere volwassene mee kan!.....

Groetjes Brechtje

Hoi Gaby

Wat een geweldig ding die duoseat. Maar je kan denk ik geen wagenbak enzitje tegelijk he maar kan de autostoel wel tegelijk met een zitje ik heb hier namelijk een mutsy autostoel ik wil ook een duo wagen omdat ik het eng vind als ik alleen met beide weg moet dat me zoontje de weg op vliegt dus ik wil hem zeker in een wagen.

Liefs

Gaby

Hoi,

ja zo'n bak kan alllen i.c.m. een zitje als je een kinderwagen hebt waar ze naast elkaar zitten.
Die wil ik dus absoluut niet omdat ik me met de Zapp al erger in de winkel dat ik nergens bij kan.
Maar wij hebben voor de eerste maanden als man en ik samen op pad gaan voor onze dochter nog een aparte buggy.
En met de eerste 10 weken verlof verwacht ik ook wel veel met de beeb alleen op pad te zijn....
En anders klik ik de bak er af en de duoseat er op.
In de duoseat kan een nestje (bedje) voor de baby op de achterste stoel die plat kan.

Groetjes

Wij zijn vandaag op zoek gegaan naar een kinderwagen. Maar zien eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Er s gewoon teveel keus.
Waarschijnlijk gaat het de Mutsy4rider worden, maar eerst ga ik nog op zoek naar reacties van mensen die deze al hebben.
Het is niet niks zo'n aankoop.

Als er iemand deze kinderwagen heeft, laat dan even een reactie achter wat j ervan vind.
Alvast bedankt.

Groeten Greetje.

Nou hierbij de eerste recensie over de Mutsy 4-rider en dan wel de Spoke uitvoering i.v.m.  de duoseat die er op kan.

Wat een prachtig mooi en heerlijk ding zeg!

Ik wil hier niet een beetje schaamteloos reclame gaan zitten maken, maar ik kan niets anders zeggen gewoon.

Voor onze dochter hebben we elke keer 2e hands spul gehad, tot 3x toe een verschillende kinderwagen van MP zonder ons goed voor te lichten. Dat hebben we nu wel gedaan.
Ondanks dat ze op MP ook worden aangeboden hebben wij hem nieuw gekocht.
De prijzen die ze nog vragen op MP  vonden wij te veel voor modellen van voorgaande jaren.

We hebben voor 485 euro een complete set gekocht bij Babypark (aanbieding).
Deze bestond uit een frame, een wandelwagen met voetenzak + armsteun voor, kap en parasol/ paraplu en een reiswieg met overtrekje.
Kleur; white maar het is meer beige met groen.

Onze dochter heeft er nu 4x ingezeten en het was 4x brullen toen ze er uit moest. Zo leuk vond ze het in de wagen.

Bovendien vind ik hem erg mooi ook om te zien en nog redelijk betaalbaar vergeleken met een Stokke waar je 800 euro voor betaald.
Mijn man kon het niet laten om te zeggen dat ie het net een rolstoel vind, maar daar trek ik mij niets van aan.

I love it!

Het enige wat we nog moeten aanschaffen is een maxicosi en een duoseat, maar dat doen we pas als we weten of we een jongen of meisje krijgen!!!

Succes ermee!

Oh ja, ik ben wel heel nieuwsgierig naar ervaringen en keuzes van anderen als het gaat om de kinderwagen!

Groetjes

ps. als wij geen duoseat nodig hadden gehad was het de Mutsy Slider geworden!

Graag willen wij u er op attenderen dat de Mutsy 4Rider single spoke kinderwagen in het februari - nummer van de consumentengids is verkozen tot BESTE KOOP 2008 ! De volledige test vindt u op de website van de consumentenbond.

www.consumentenbond.nl

Terug
Bovenaan