Kinderwagen

Ik ben een beetje aan het rond kijken
hoe ik met 2 kinderen naar buiten ga als me man
is werken
-zal ik een duo wagen aan schaffen?
-een voetenplankje voor aan de kinderwagen?
-of de 1ste gewoon lekker laten lopen?

maar omdat ik onze zoon ook naar de psz moet brengen en wij een hond hebben moet ik toch wel is met 2 kids straks naar buiten

wat zijn jullie ervaringen?
of hoe gaan jullie het straks doen met 2 kids?

groetjes mel

Sorry, ik kan je nog niet echt helpen. Maar ik zit wel ongeveer met het zelfde probleem. Mijn dochtertje is 1,5j als de baby komt en is dan nog te klein om op een plankje te staan.
Van de week wil ik informatie in gaan winnen in een babyzaak. Wat is er, wat is het handigst, wat spreekt mij aan? Misschien weet ik dan beter wat ik wil en kan ik je dan wel advies geven.

Liefs Jane

Hoi,

Ons kindje is dan 2 jaar en loopt nu al graag rond. Ik ga dus geen dubbele wagen kopen voor dat eventjes, maar wel een plankje. Als hij dan geen zin meer heeft om te lopen kan hij op het plankje staan.
Verder ga ik veel met de fiets weg. Heb dan ook een fietskar waar de maxicosi in kan, waardoor ik meteen kan fietsen met de baby. Ik heb een quinny zapp die ik mee kan nemen op de fiets en op dit onderstel past de maxicosi. De kleine stukjes die ik dan moet lopen, kan de oudste dan ook lopen.
Ik heb wel zo'n 'tuigje' gekocht voor aan de pols te maken. Zodat onze oudste niet zomaar ineens weg is.

Groetjes

Hoi

Bedankt voor jullie tips!

Ik denk dat wij maar voor een plankje achter de wagen gaan onze zoon is dan namelijk al bijna 3
weet alleen niet of dat die er ook voor de quinny buzz zijn omdat die wagen geen rechte stang heeft
aan de onderkant
maar dat zoeken we nog wel eventjes op!

en ik denk dat ik maar een draagzak ga halen dan kan de oudste in de buggy en de kleinste daarin

een fietskar lijkt mij ook wel een goeie optie
alleen zo'n tuigje lijkt mij niks maar jah dat is ieder voor zich

En Jane ben wel benieuwd wat jou geadviseerd wordt

groetjes

Wij hebben ook geen rechte stang: easywalker sky, maar als het goed is zijn daar wel plankjes voor.

Het is ook niet echt een tuigje maar een polsbandje. Als ik in het centrum loop ben ik hem toch niet graag kwijt hoor. Ik heb zelf in een winkel gewerkt en hoe vaak kinderen kwijt zijn. Ik werkte op de 5e etage en dan waren sommige kinderen van 2/3 jaar oud opeens in de kelder beland, en de ouders staan dan boven te kijken in de rekken....dat zou ik dus echt niet willen. Als ik gewoon ga wandelen dan zal hij echt niet dat ding om krijgen hoor.

Inderdaad lijkt me een draagzak ook wel handig... zo'n lekkere van lodger lijkt me wel fijn, maar vind ze erg duur.

wij gaan denk ik ook een plankje kopen
ik heb een dochter van 4 en die is oud genoeg om zelf te lopen en mijn zoontje kan dan op het plankje staan als hij moe is. hij is als de baby geboren wordt, 2 jaar en 3 maand dus hoop dat hij dan op zo' n plankje kan staan.
ook hebben wij nog een kleine goedkope buggy waar hij in kan en dan neem ik de baby mee in de draagdoek (lodger). dat lijkt me ook wel wat.
dus is dat ook nog een tip!
een duowagen heeft natuurlijk ook wel zo eens zijn voordelen denk ik daar heb ik ook nog aangedacht.
maar ja dat zal betekenen dat we weer een kinderwagen erbij moeten kopen. dan staat onze schuurtje zo vol hihi. dus wij doen het niet.
groetjes marielle

zag al hoor dat jullie waarschijnlijk voor een plankje gaan.
maar mocht je toch (ook) voor een duowagen gaan is het denk ik erg handig een 3 wieler te doen aan gezien je misschien ook nog de hond wil mee nemen.
een hond uitlaten en een 4 wieler vond ik erg onhandig. de hond trekt 1 keertje en trekt zo beetje de hele buggy om. en met 3 wieler kun je net ook iets makelijker met 1 hand sturen tenminste dat is mijn ervaring. :)
groetjes

Mijn oudste was 19 maanden toen de tweede kwam. Toen hebben we via marktplaats een duowagen gekocht en na een klein jaartje hebben we die weer terug op MP gezet.

Daarna hadden we een voetenplankje en ook dat kon na een jaar veel plezier weer terug op MP.

Nu lopen beide kids zo goed, en de jongste is bijna 3 als de derde komt, dus voor ons geen hulpmiddelen meer.

Mijn vriendin heeft trouwens de duowagen veel langer gebruikt dan wij. ZIj had er eentje waarbij de kids achter elkaar zaten/ lagen. Is wel een aanrader. Wij hadden er eentje waar de kids boven elkaar zaten/lagen. Heel compact, maar snel te klein als de onderste kan zitten.

Terug
Bovenaan