kinderwagen

Rare vraag misschien, maar hebben jullie een hoesje om het matrasje in de kinderwagen? En moet je een extra dekentje erin hebben? ik heb zo een lekker warme voetenzak bij mijn wagen gekregen.
 
Hoi,
Ik heb altijd een doek erom heen, die hydrofieldoeken van de hema!
In de wagen heb ik vaak een fleecedekentje, alleen als het echt heeel koud is gebruik een dekbedje, ze zijn goed aangekleed/mutsje ed dus dan kan een dik dekentje snel te warm zijn!
Wat je eens kan proberen tzt is de badthermometer in de wagen erbij leggen, dan krijg je een idee hoeveel kou jou bak buiten houd!
Groetjes MJ
 
Ik maak de kinderwagenbak hetzelfde op als het bedje, molton met een hoeslakentje. Een hydrofiel over het hoofdeind en dan een lakentje en dekentje.
Het dekbedje kan je ook gebruiken, maar is snel te warm en je moet wel toezicht houden. En als mijn dochters sliepen als ik thuis kwam liet ik ze lekker in de kinderwagen liggen, met een dekbedje is dat snel veel te warm.
 
Ik ga het idd ook opmaken als het wiegje alleen had niet aan moltons gedacht. Die heb ik alleen voor de ledikant. Nog ff inslaan dus ;-)
 
bij mij paste de hoes voor het aankleedkussen perfect om het matrasje van de kinderwagen!

verder idd net zo opmaken als het wiegje/ledikantje..

succes!

liefs!
 
Terug
Bovenaan