kinderwagen.....

ik heb geen kinderwagen meer van de vorige dus moet een nieuwe kopen en ben al zo opzoek maar weet echt niet welke ik moet kiezen....help.......

Hebben jullie ook dat probleem en welke wordt het bij jullie.....??

waarom is er toch zoveel keus...hhmmmmm

Wij hebben de Bugaboo Cameleon gekocht, iedereen die wij kennen is er erg enthousiast over, en deze past makkelijk in de achterbak van onze auto, dus uiteindelijk was de keuze was voor ons niet zo moeilijk :).

Ik heb nog wel de kinderwagen van mijn zoon maar wil wel een nieuwe omdat ukkie ook al de kamer van zijn /haar broer krijgt.

Had een Qiunny speedy maar ingebruik toch niet helemaal wat ik verwachten.

Wil nu een kinderwagen waarvan je het zitje naar 2 kanten kan plaatsen en een goede zithouding voor de buggystand (zoonlief wilde met 5 maanden al niet meer in de reiswieg).

Maar vind het ook erg moeilijk mijn 1e voorkeur ging naar de maxi cosi Mura3 maar begin toch weer te twijfelen.

ik had een Quinny speedy maar die was veel de groot vond ik dus mijn dochter zat met een maand of 10 al in een buggy.

nu hebben wij de maxi cosi mura4 besteld vind ik zelf een mooie kinderwagen en zit er stevige en degelijk uit! en het is ook niet zo'n grote kinderwagen dus je kan overal in winkels enzo ook makkelijk er langs!

gr saskia

Wij hebben een mutsy genomen, omdat alle andere kinderwagen heel laag zijn en dat vinden wij 10x niks...De mutsy is hoger en dus prettiger in gebruik voor ons..
(maar dit is voor iedereen anders natuurlijk!)

Wij hebben 5 jaar geleden voor onze dochter de Stokke gekocht. Ideaal. Ga hem straks met veel plezier weer gebruiken. Heerlijke hoogte voor je kindje, veel standen, naar je toe gericht en van je af. Ja wat wil je nog meer. We hebben er een buggy bij gehad, maar daar wilde madam niet in. Was veel te laag bij de grond, dus die hebben we toen maar weer verkocht. Ze heeft tot ruim 3,5jaar in de Stokke gezeten.
Maar goed, je moet hem natuurlijk wel mooi vinden!!!
't was toen mijn 1e keus, ik vind al die wagens nl. niet mooi en veel te lomp. Behalve de Stokke.

't Is maar net wat je makkelijk en mooi vindt. En de wagen moet aan je "eisen" voldoen.

Ik heb 4 jaar geleden voor de Quinny Speedi SX gekozen en nog steeds heel blij mee! De Stokke vond ik afschuwelijk.
In de auto liggen 2 Quinny Zapp's. Die zijn net wat makkelijker om mee te nemen.

Wij hebben de Mutsy Transporter gekocht. Een mooie kinderwagen die makkelijk in gebruik is met in en uitklappen. Neemt dan ook niet heel veel ruimte in beslag. Een voordeel vind ik dat er twee wieltjes voor zitten en je dus niet het risico loopt zoals met drie wielen, dat de kinderwagen omklapt met een verhoging (gebeurde in de babywinkel...)
Wij wilde ook een wagen met voor wat grotere wielen zodat je makkelijk door de bossen en over het strand kunt wandelen, met die hele kleine wieltjes is dat niet te doen.

Terug
Bovenaan