kinderwagen

Hoi meiden,

Wij hadden voor de eerste een quinny buzz. Prima wagen hoor, maar omdat er geen meerijd plankje achter kan, iig niet stevig, willen we nu een nieuwe wagen. Ik twijfel over de joolz day en de bugaboo. Nou vroeg ik me af, of een van jullie ook de bugaboo heeft? Kan je die wagenbak ook als reiswieg gebruiken zonder wagen? Het lijkt me zo op het eerste gezicht of ie echt hangt, en dus niet kan staan....

Groetjes Liff

hoi,

wij hadden ook eerst een quinny,
nu weten 100% dat het een bugaboo cameleon gaat worden.
volgens mij kun je de bak gewoon als reiswieg gebruiken hoor.

wij hebben er al e gereden in een babyzaak en ik vind hem echt super!!!

groetjes dion

Ik vind persoonlijk de stokke niet zo mooi! Vind het een beetje lijken op de karretjes van schiphol voor je handbagage. Ze lijken me daarintegen wel heeeel comfortabel.

Hoi hoi

Wij hebben voor onze zoon 4 jaar geleden de bugaboo cameleon gekocht en waren en zijn hier nog steeds zeer tevreden over. Super wendbaar makkelijk in gebruik en hippe uitstraling.
Hij is nog in perfecte staat dus wij kopen een nieuwe set bekleding en de wagen is dan weer zo goed als nieuw.
Onze zoon heeft maar tot ongeveer 2,5 jaar dagelijks in de bugaboo gezeten als snel wilde hij korte stukjes zelf lopen en hebben wij de wagen opgeborgen. De bak kan je gewoon los gebruiken als reiswieg is stevig genoeg om te staan, dus ideaal.

Oh goed om te horen ma-mar, dat de bak los kan staan! Dan ben ik denk ik toch overtuigd en wordt het de bugaboo. Nu de kleur nog! Hahaha. Wacht denk ik tot de 20 weken echo, kunnen we leuk roze of blauw doen voor de aanvullende bekleding!

Wij hebben voor de Stokke Xplory gekozen omdat ik rheuma heb. Wij wilden een superlichte en hoge kinderwagen, dat is eigenlijk alleen maar de stokke. Bovendien is mijn vriend 1.90, dus een bugaboo kan ik hem echt niet aandoen!!

Terug
Bovenaan