Kinderwagen

Hai Moeders

Weten jullie al welke kinderwagen jullie nemen??
En zijn er moeders die een duowagen nemen zoja welke???

Als ik bevallen ben dan is ons ander kindje nog geen 2 dus zit in dubio om toch een duo wagen te nemen

Hoor graag jullie mening

Hoi Hoi,

Als ik jou was zou ik idd voor een duo wagen gaan want jullie 1ste zal nog wel s lekker willen zitten. Sommige mensen nemen ook een wagen met een meerijd plankje waar de kleine op kan zitten maar het lekkerste voor de oudste dreumes is gewoon onderuit gezakt zitten.

De 1ste van mij is in aug 4 geworden en die zit als hij de kans krijgt nog al te graag in de buggy. Straks is dat wel voorbij ik heb een bugaboo cameleon gekocht.

Veel succes met de aanschaf van de wagen.

Liefs RH

Wij hebben de bugaboo nog van vorige keer. Ideale wagen. Finn is straks 3 1/2 hij kan nu al aardige stukken lopen, gaat ook vaak op de loopfiets mee en misschien kopen we er nog een staplankje bij. Als de oudste nog geen 2 is, is het natuurlijk een ander verhaal. Ik zie ook wel moeders met de oudste in de wagen en de baby in een draagdoek. Kun je natuurlijk ook combineren, een wagen met staplankje en een buggy met baby in de draagdoek. (ik bedoel, de ene keer gebruik je 't een, de andere keer 't ander)

Wij hebben de urban jungle enkel, we kenden hem al van vrienden die voor hun tweeling de duo hebben.
Echt ideaal allebei trouwens. het is een zeer wendbare wagen, je kunt hem met 1 hand makkelijk sturen wat vaak van pas komt.
Ik las toevallig deze week dat de urban jungle nu ook komt met een duozit achter elkaar, dat is echt ideaal! Een duowagen is toch altijd breed.
Onze oudste was werd net 2 toen onze 2e geboren werd, en waar ik het meeste spijt van heb is dat we nooit een dubelle wagen gekocht hebben. Ik zou er 1 kunnen lenen van een vriendin maar uiteindelijk had ze die toch niet meer toen we er om vroegen. Toen niet meer aangeschaft. We hadden wel een plankje, maar met 2 jaar zijn ze nog klein en kunnen ze niet zo goed over de rand van de wagen kijken dus vinden ze het niet zo leuk en een plankje trilt ook altijd wel door de straat of de tegels wat ook geen prettig gevoel geeft.
Ik kan je eigenlijk dus maar een ding adviseren een duowagen!!!! Eentje achterelkaar! Die nieuwe van urban jungle (mountain buggy) is vrij compact maar ook die van phil en teds is fijn!

Succes met je keuze!

Dank jullie wel

Ga van het weekend toch maar even goed neuzen
En draagdoek daar ben ik niet zo van ...
Word toch een duo wagen maar welke??? daar gaan we even naar opzoek
Bedankt al

liefs

Terug
Bovenaan