Kinderwagen

Hoi hoi

Wij waren op zoek naar een duowagen..
Voor een reiswieg en een wandelzitje..
Nu hebben we er 1 gevonden...Aanbieding..
En al gereserveerd..in feb ophalen...
Maar nu twijfel ik zou die reiswieg niet te smal zijn .
Iemand ervaring ermee of gehoord...

Duowagen Koelstra

Ik hoor het graag

Hoi :)

Wij hebben ook zo een combiwagen gekocht. Bij de babydump. De mutsy transporter is dat.

Ik dacht eerst ook is die reiswieg niet te smal. Maar volgens een hoop is dat niet het geval.
Weet je de afmeting?

Ik heb zelf de mutsy duoseat gekocht, ik had al een mutsy urban rider kinderwagen. Een smalle reiswieg is niet echt handig. Mijn oudste zoon (een behoorlijk groot kind) wilde na 4 maanden al niet meer in de kinderwagenbak vanwege gebrek aan bewegingsvrijheid. Hij was vrij snel uit de kinderwagenbak gegroeid en lag er toen met kromme beentjes in, mn dochtertje kon er tot 6 maanden in blijven liggen die was niet zo groot.

Ja zelf ben ik niet zo musty fan..
Bij de eerste hadden we een Quinny superwagen
Bij de 2de musty spider.. Maar wij zijn beide nogal lang.. en musty is niet zo hoog..

Maar bedankt voor de tip onze kindjes zijn beide flink geboren en dat zal deze ook heus wezen :)
Dus ga toch nog even nadenken en die kinderwagen nog is goed bekijken...
Wat is dit moeilijk zeg ..

ik had de duo wagen van prenatal. kom ff niet op t merk :S stond een draakje op en dan er was eens...

ook dit was inieder geval een smalle reiswieg.
heb er geen problemen mee ondervonden en na 4 maanden wilde aleiyah in de zit stand dus ging de reiswieg weg.
aleiyah had genoeg ruimte hoor, tot die 4 maanden.

ook nu gaan we weer voor een duo aangezien aleiyah nog net iets te jong is om grote stukken te lopen. welke weet ik nog niet maar ik denk het zelfde merk (moet dus alleen ff op die naam komen hahaha)

liefs, do

Tja wijj zijn ook groot (1.85 en 1.76) maar de Urban rider is wel hoger dan de meeste wagens (bugaboo is wel extreem laag trouwens). Ik weet niet hoe dat zit met de nieuwere Mutsy's. Alleen de Stokke is hoger geloof ik maar die is ons te duur en niet te krijgen in duo vorm. Ik vind het wel handig met de duoseat dat ik maar een onderstel hoef mee te nemen en dat ik dan kan wisselen tussen de duoseat voor wandelingen en de normale kinderwagenbak. Zonder dat ik nog een extra kinderwagen in huis moet halen.

Ja wij zijn (1.94 en 1.85) iets langer ;)
Maar de bugaboo leek ons ook ideaal maar idd extreem laag.
Nou we blijven gewoon bij de duowagen de koelstra niet duur en lekker hoog.
Hopelijk blijft de kleine hummel wel lang in de reiswieg anders over na een voetenzak en buggystand op lig ..

Terug
Bovenaan