Kinderwagen

Goh, goede van je. Ik zat gister wel in t wiegje te kijken van ik mis iets.... Ik heb een leuk klein dekentje gehad en ook een zak bij de wagen. Als onderlakentje doe ik denk ik gewoon een hydrofiel luier ofzo.
Hmmm zal vandaag ook eens kijken hoe ik dat ga oplossen ;)

Hoi ik heb voor in de kinderwagen een dekentje gekocht. Het is het zelfde dekentje wat ik ook in het wiegje heb liggen.
Indien nodig zal ik er een lakentje bij doen. Maar weet niet of dit nodig is.

Voor in de maxicosi heb ik een warme voetenzak en neem de deken ook mee voor na de bevalling

xyvonne

Ja dat zijn inderdaad van die dingen die je "vergeet". Volgens mij staat er ook nergens op het lijstje van de kraamzorg wat je daar precies voor nodig hebt. Tenminste bij die van mij niet. Wij hebben een kinderwagen overgenomen en daar zat een op maat dekbedje bij. Weet eigenlijk niet of je die in het begin al mag gebruiken. Anders gewoon een dekentje en lakentje er in lijkt mij.
Voor de maxicosi neem ik ook een dik dekentje mee voor na de bevalling. Anders lijkt het mij ook weer zo koud..
Liefs, Nelie

Ik heb in de kinderwagen een wiegedekentje en onderlakentje liggen. Past perfect. Er zit een dekbed bij de kinderwagen maar die mag je nog niet gebruiken die is veel te dik en groot.

Hoi ik neem de deken die voor de maxi-cosi is ook in de reiswieg..... En ik zag dat ik zelfs de voetenzak van de zitstoel van die wagen, dat dat net past in de reiswieg.... Dus ik zie wel, heb gewoon geen geld meer voor nog meer dekens en lakens e.d.....
Succes

Breek even in vanaf april...

Is weer een mooi kado wat je kan vragen aan het bezoek...Wij kregen bij mijn eerste zwangerschap 2 dekens (zelf gemaakt door lieve moeders van vriendinnnen) en kreeg van een vriendin een lodger zak die ook heerlijk is in de kinderwagen...En straks zullen nog genoeg mensen vragen wat je wilt hebben dus kan je mooi een deken vragen of bonnen....!

Terug
Bovenaan