kinderwagen

hallo, hebben jullie al een kinderwagen? ik was eerst overtuigd dat ik de bugaboo bee wilde en nu heb ik van een vriendinnetje slechte verhalen gehoord en zij gerbuikt m nu 3 maanden. nu zit ik te twijfelen tussen de bugaboo cameleon en de transit van baby-dump. iemand ervaring met 1 van de 2?

Nee, wij hebben de Joolz! Zelfde prijsklasse als de Bugaboo...hij staat nu op de babykamer te pronken! Willen er graag mee aan de wandel..

Hou je er wel rekening mee dat sommige winkels wel een levertijd hebben op kinderwagens??

Succes, uiteindelijk zul je de keuze zelf moeten maken, wat ga je er mee doen, bossen in, lange stukken wandelen etc etc, dat is voor iedereen weer anders...

Wij hebben de mutsy transit gekocht van baby dump. Eigenlijk vooral omdat onze huidige wagen echt niet meer kan en dit ons laatste kindje is. Verd wilde ik graag dat het zitje omgekeerd kon worden en ik vond het een hele degelijke wagen voor een mooie prijs!

Wij hebben een Easywalker Sky gekocht, grote robuste wagen, maar licht en wendbaar. Test inderdaad een paar verschillende uit. het nadeel van de bugaboo vond ik dat de bak laag is en dat vind ik met mijn rug niet prettig.
Succes!

Wij hebben de Quinny Buzz 3, maar wel een paar luchtbandjes voor de voorste bandjes besteld, deze waren namelijk van dat harde plastic en dat leek me niet erg prettig. Je hoort zoveel verschillende verhalen er over. De ene vindt 'm perfect en de andere verschrikkelijk....Uiteindelijk was de Quinny Buzz 3 wel beste koop volgens de Consumentenbond in 2011, maar ja, iedereen zo zijn eigen wensen. Je moet gewoon met verschillende wagens rijden in de winkel en kijken wat je van plan bent allemaal te gaan doen.

Terug
Bovenaan