kinderwagen

hmimes

New member
Ik kan er nog steeds niet uitkomen welke wagen we moeten nemen jullie ?

Wil een lichtgewichte / compacte wagentje .
Niet een waar de maxicosi in gaat . Vindt het zo erg als de kleine zo lang in de maxicosi meewinkel is ook niet goed . Dus wil zo een bak .
pfff

 
als ik jou was ;) nam ik een urban jungle!! wij hebben de single en duowagen ervan en zijn er super over tevreden!!! ze rijden fantastisch, superlicht, in het bos, op het strand, maar ook gewoon over de stoep :)! ze zijn vrij prijzig maar op Marktplaats staan er genoeg mooie! de bakjes zijn niet zo groot, dus als je een grote baby hebt dan kunnen ze er niet zo lang in, maar de buggy kan bijna plat dus kunnen ze daar ook heel snel in in een lekker warme voetenzak! ze vouwen echt super makkelijk op en nemen niet veel ruimte in. onderop heb je een fijne grote boodschappenmand. nadelen heb ik er nog niet van ondervonden.
 
Wij zijn nog steeds razend enthousiast over onze Quinny Buzz 3, Super wendbaar in winkels en tussen fietspaaltjes door, makkelijk in hoogte verstelbaar, licht (wij hebben een flinke opstap van straat ons oude huis in en ik kan 'm inclusief kind makkelijk alleen tillen), past in een kleinere auto, en verkrijgbaar in vele kleurtjes. Op het onderstel kan de reiswieg, de zitting van de wandelwagen en ook een Maxicosi (al geef je zelf al aan dat niet te willen). Er kan een boodschappenmandje onder, en de Quinny luiertas kan je zo op en van het frame klikken. De reiswieg is best groot, ons ventje heeft er tot 6 maanden in kunnen liggen (handig als we een avondje op visite gingen, dan sliep hij daar heerlijk in). Ook hier nog geen nadelen gevonden... (je kan als je daar voorkeur voor hebt van de 3- wieler zelfs een 4-wieler maken)
 
Wij hebben een Cabino combi is een lichtgewicht met verstelbare stang (mijn vriend is lang en ik klein) en met buggysit, reiswieg en maxicosi.
We hebben het natuurlijk nog niet gebruikt maar lijkt mij een prima wagen!
 
Terug
Bovenaan