kinderwagens in de aanbieding, waar??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Weet iemand toevallig of ze op dit moment ergens buggies in de aanbieding hebben? Ik bedoel zo'n lichtgewicht die je kunt inklappen, maar met een "dakje" en een verstelbare rug.
Ik heb zelf een quinny, maar dat ding is loeizwaar om mee op vakantie te nemen.
Alvast bedankt!!!

Je kan bij www.gardo.nl even kijken die hebben regelmatig aanbiedingen.
anders 2de hans op marktplaats.

wil je meerdere adressen dan moet ik even voor je zoeken.

ik lees het wel

succes

Idd hebben we net gister van Gardo een folder binnen. Je zou ook op de site kunnen kijken.

Wij hebben hem laatst gekocht bij Babydump. Die heeft scherpe prijzen, lager als prenatal.

Hallo,

Mijn moeder heeft er gisteren 1 gekocht bij de v en d. Deze koste iets van 40 euro en is met kapje, regehoes en afneembare voorwielen

Groetjes

Bedankt dames.
Ik zal eens kijken bij babydump en VenD. De andere zaak ligt helaas  te ver weg.

groetjes

Wij hebben de buggy van Prental-merk. Hij bevalt ons goed, makkelijk in- en uitklappen, leuke kleurtjes, en idd een "afdakje" erboven, welke je er overigens ook zo af kan halen.
Hij is mee te nemen op de fiets, weegt 6 kg.
Ook bij ons gaat hij mee op vakantie, we gaan vliegen en dan is een buggy ideaal omdat je die mee mag nemen totaan de gate, in tegenstelling tot een gewone wandelwagen, die moet afgegeven worden bij de bagageband.
De buggy kostte ons 49 euro (was toen wel een aanbieding, anders was íe geloof ik 20 euro duurder).

Bedankt allemaal,
Uiteindelijk heb ik een gehaald bij de prenatal.
Ik zag dat ze deze week bij het kruidvat adverteren met buggies voor 30,- geloof ik. Dus voor degenen die er nog een zoeken!

Terug
Bovenaan