kinderwagens in de tram

hallo ik ben martine en ik zou graag wat reacties van andere ouders willen over de kinderwagens die nu in de moeten en van de regels  mijn vriendheeft  vrij vaak ruzie met de tram conducteur achter in de tram meestal krijg je niet eens de kans om je wagen in te klappen (want ik ben overdag op school)
Maar het gekke vind ik dat er wel rolators en grote boodschappen karren erin mogen staan maar die kunnen toch ook gevaarlijk vallen met tegen de mensen aan komen
Ik vind die regels allemaal kul

Ik zou graag wat reacties willen van moeders en ook vaders want die zijn toch ook wel eens alleen weg met hun kindje

groetjes mama2
 
Hallo,

Ik snap je berichtje niet helemaal, maar mijn ervaring (ik woon in Rotterdam) is dat juist de conducteurs heel behulpzaam en coulant zijn, terwijl de boze blikken meestal van de andere reizigers komen.
Ik kan ze daarin ook niet helemaal ongelijk geven, veel (vooral oude) trams zijn erg ongeschikt om met je kinderwagen in te gaan, andere mensen kunnen dan moeilijk passeren of krijgen de wielen tegen hun benen. Die nieuwe lage zijn echt veel makkelijker, je hebt geen hulp nodig om er in en uit te gaan en er is veel ruimte voor kinderwagens, of rollators.

Overigens, vaak voel ik me meer bezwaard dan de mensen om mij heen. Ik word 9 van de 10 keer erg aardig geholpen.

groetjes van Jasmijn
 
Terug
Bovenaan