Kinderwagens: levensgevaarlijk....

A

Anoniem

Guest
Zondag gingen we lekker aan de wandel...Mare in de kinderwagen. Lekker weer, dus.....Omdat de zon in Mare haar gezichtje scheen, ging ik er naast lopen, zodat ze lekker in de schaduw lag. En toen gebeurde het.....Ik schopte met mijn kleine teentje tegen het wiel van de kinderwagen......AUUUUUUUUUWWWWW!!!!!!!Ik dacht echt dat hij gebroken was, maar omdat er later toch wel iets beweging in zat, denk ik toch aan een kneuzing. We zijninmiddels 3 dagen verder en hij is nog stedds helemaal paars en dik, en schoenen aan, dat doet pijn. Trap lopen trouwens ook.

Dat kan zo veel pijn doen he, zo'n kleine teen. Ik heb de mijne vorig jaar denk ik gebroken op de dag dat we op vakantie gingen. Ik was 20 weken zwanger, voelde me niet optimaal en wilde per se nog wat strijken. Toen stootte ik mijn teentje tegen de box (ook levensgevaarlijk). Frans geloofde mij niet, omdat ik toch al zo moeilijk deed de hele dag. Later op de camping met een dikke buik en een dikke teen de tent op gezet. Wat voelde ik me zielig. Het heeft bij mij echt maanden geduurd voor de pijn over was en nu staat die teen nog steeds krom. Ach er kan toch niets aan gedaan worden als hij wel gebroken blijkt te zijn.
ik wens je veel sterkte!
patricia

trouwens:eek:ppassen met de hitte, he.Maar dat deed je wsl. al. Als het warm is loopt de hitte onder de kap van de wandelwagen snel op, dus die moet omlaag.

Maanden??????Pffff, ik hoop er toch wel eerder vanaf te zijn, maar hij zal idd bij jou wel gebroken zijn geweest....
Dat van die kap wist ik niet, dus ga ik maar weer een nieuw parasolletje kopen. De vorige is inmiddels al gebroken. Beetje te ruw proberen te buigen!
groetjes

ik wist het ook niet, hoorde het laatst van het cb. En dan kun je het beste ook maar een wandeling op het heetst van de dag overslaan. Als de kap omlaag is heb je idd een parasol nodig. Bij de hema zijn ze goedkoop, heb ik al ergens gelezen en die passen op de quinny.Maar zonder kap is het licht een beetje fel voor Beau. Dan kijkt-ie zo raar!

Ja, rot van die teen! Daar kun je lang last van hebben. Maar 't moet wel overgaan, hoor!

o, en zelfs in de schaduw moet je je baby insmeren met factor 20. Ik geloof dat ik het van het cb heb, maar ook zand weerkaatst het uv-licht. Daar twijfel ik wel aan, hoor. En een mutsje op dan, natuurlijk. Heel gedoe. Ik ben met de hitte maar mooi met Beau binnen gebleven! Lekker, alleen in z'n luier, kon-ie zich vrij bewegen.  

als je baby het te warm krijgt merk je dat doordat-ie jengelig wordt en veel huilt.

Als je iets gekneusd hebt doet het nog langer pijn dan wanneer het gebroken is. Een paar maanden is echt niet gek. Maar ik geloof dat er echt wel geopereerd kan worden. Als het gebroken is en zo vastgroeit dat je klachten houdt, breken ze het zo weer opnieuw! Zodat het alsnog goed kan groeien. (Jakkes!!!!!!!!!!)

Terug
Bovenaan