Wij hebben de Mutsy met 4 wielen en het zwenksysteem (urban de luxe).
We gebruiken hem nu een maand of 19 en hij bevalt ons prima. Sommige mensen die hem gebruiken moet wennen aan het zwenksysteem, omdat de achterste wielen zwenken en niet de voorste. Het makkelijke is dat ze ook vast te zetten zijn. Het is een robuuste wagen, maar past bij ons prima in de auto. Omdat wij veel wandelen en vooral ook in het bos, is de wagen ideaal met die grote luchtbanden en vering.
Wat wij ook een pluspunt vonden/vinden is de grote kinderwagenbak, de baby kan het eerste half jaar dus ook echt in die kinderwagenbak liggen. Dat het stuur ook zo ver in hoogte verstelbaar is vinden wij ook een groot pluspunt, mijn man is namelijk een stuk groter dan ik, de meeste wagens zijn voor hem te laag.
Wij hebben nog een iets ouder model dan dat er nu te krijgen is. Mijn zwager en schoonzus hebben de nieuwe. Alle bovengenoemde pluspunten zijn nog steeds aanwezig. Het systeem om de kinderwagenbak te bevestigen en de rem zijn verbeterd, vind ik. Gebruiksvriendelijker.
Wij hebben ook nog aan de bugaboo gedacht, maar wij vonden de kinderwagenbak te laag, en ook het stuur te laag.
Het schijnt wel een hele lichte en wendbare wagen te zijn...
Succes!