Kinderwagens

Hallo allemaal,
Is er iemand die ervaring heeft met de kinderwagen die nu bij de praxis te koop staat of de kinderwagens van de halffords????
Ik vind het erg moeilijk om een keuze te maken. Bovendien zijn de wagens overal ook erg duur. Maar ja daar tegenover staat dat ik wel graag goeie kwaliteit wil. Ik had de andere discussie ook gelezen over de buzz maar zou graag nog meer reacties willen lezen over waar iedereen voor gekozen heeft.
Alvast bedankt voor jullie reacties....

Groetejs Hannie
 
Hoi Hannie,

Ik ga vrijdag mijn kinderwagen ophalen bij Blokker. Ik weet niet of je hem gezien hebt, van de dukatenactie. Deze ziet er bijna hetzelfde uit als die van de Praxis. Verschillen zijn de kleur en de wielen. Het is dat de kinderwagen bij de Blokker iets goedkoper was anders was ik ook zeker bij de Praxis gaan kijken.

Groetjes Monique2, 15 wk.
 
Hoi Hannie,

Ik heb gisteren die kinderwagen bij de praxis gekocht, ik vond het wel een hele mooie en hij is ook wel goed stevig.En volgens mij gaan alle soorten kinderwagens ook door een test als ze wel goed zijn.En ik vind de kinderwagens in de babywinkels echt ontzettend duur en deze was nog een keer te betalen.En hij rijdt ook heel mooi soepel, dus ik zal zeker even gaan kijken als ik jou was.

groetjes Jolanda21
 
Hallo dames!
Wij hebben de mutseart gekocht   bij de babyplanet € 400.00 maar daar zit dan alles ook bij!!! (behalve maxicosi dan!) maare als jullie graag de maxicosi ook op de kinderwagen willen monteren, moet je even goed opletten of dat ook bij die goedkope wagens wil!!!(blokker,praxis,formido) met goedkope bedoel ik verder niets mee hoor!!, wij wouden nl ook minder geld uitgeven aan kinderwagen, maar ik wil graag het autostoeltje d.m.v een adapter erop kwijt (bij de halffords wil dat dus wel!) informeer dus goed!!! en ook kijken of ie in de kofferbak v/d auto past!!! sommige wagens pasten nl. niet in onze golf!!!
succes verder met jullie zwangerschap!!!
susan 37 weken
 
Hoi meiden,

Ik vond het ook zo moeilijk, en wagens zijn inderdaad erg duur.
Wij hebben twee jaar terug onze eerste gehad, een lekkere knul, en we hadden daarvoor de Quinny driewieler. We krijgen nu een tweede, jippie, maar ook een andere wagen. Dus hebben we de quinny over. Als jullie belangstelling hebben......
het is een driewieler van twee jaar, van voorjaar '03. De kleuren zijn zwart met bruin ( synergy) en helemaal compleet, zowel de bak als de wandelwagen inzet.  Adapters voor de maxi cosi, regen en muggen hoezen etc. Hij is nog in hele goede staat, bak is 4 mnd gebruikt en de wandelwageninzet 9 mnd. Hij beviel erg goed, maar ik moet alles lopend doen, en dan vind ik een tandem makkelijker.
 Liefs Nelle
 
Hallo,
Ik heb onze kinderwagen 2 jaar geleden bij prenatal gekocht. Maar wij hebben een showmodel gekocht met alles erop en eraan voor iets meer dan 200 euro.En met alles erop en eraan bedoel ik, kinderwagenbak, buggy, voetenzak, regenkap enz.  En het is een Quinny. En met een showmodel is echt niks mis hoor, hij had alleen in de winkel gestaan en was geen vlekje op ofzo.
Misschien moet je ook eens informeren bij de wat duurdere zaken misschien doen ze wel een showmodel weg. En welke winkels ook wel wat goedkoper zijn, zijn winkels zoals, babydump enz. Daar hebben ze ook de mooiste en nieuwste dingen maar wel goedkoper.
En inderdaad...kijk of het in de kofferbak past, want ze lijken klein die k.wagens maar soms valt dat vies tegen.

Gr MF
 
Hoi Hannie,
Ik heb mijn kinderwagen gekocht bij de Blokker voor € 98.15. Hij was zonder dukaten € 229, met 10 dukaten €129 maar omdat ik het showmodel mocht meenemen ging er ook nog wat korting vanaf. Hij is heel erg stevig en handig in gebruik. Ik zou zeggen ga maar gauw kijken want ze gaan hard.

Groetjes Bolle buik
 
Tip kijk op deze pagina dan zie je hem vanzelf er is altijd wel iemand die dukaten spaart als je zelf tekort komt.
www.blokker.nl  dan klikken op dukaten
Gr Bolle buik
 
Terug
Bovenaan