Kinderwagens????

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie al naar kinderwagens gekeken, of hebben jullie er al een. Ik vond eerst die met 3 wielen zo leuk, maar iedereen raar het hier in mijn omgeving af. Omdat ze lang niet zo stabiel zijn als met 4 wielen. Als er een kindje in de wagen zo willen kijke zou hij omvallen zeggen ze. Wat vinden jullie????
Heb verder gekeken en de koelstra flexxo vind in ook wel leuk, die heeft 2 wieltjes bij elkaar voor, is dat dan al beter of steviger. Of moet ik gewoon naar een mulsaerts kijke die heeft de wielen voor verder uit elkaar staan.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Groetjes Ilse

hier een tevreden 3-wieler rijdster hoor
Wij hebben destijds toen ik in verwachting was van onze oudste een Quinny Freestyle 3XL gekocht. Was er ook als 4-wiels uitvoering.

Wij hebben nooit geen problemen gehad met instabiel of weet ik het... laatst werd onze oudste (inmiddels ruim 3) ziek toen we op pad waren en hebben we hem weer in de wandelwagen gezet en onze jongste op de arm (met 18 maand toch een stuk lichter om te tillen) en de wagen deed er absoluut niet moeilijk over hoor en hij heeft toch echt wat gedraaid en gedaan omdat hij zich dus niet lekker voelde...

Een 4-wieler heeft wel een groter boodschappennet onderop en dat is denk ik ook iets beter bereikbaar dan die van een 3-wieler, maar dat weet ik niet eens zeker. Zelf doe ik er alleen dagelijkse boodschapjes mee en niet de weekendboodschappen ofzo, dus dat pak melk minder wat er op kon neem ik voor lief

Succes met zoeken en kijken!

Hoi! Ik ben niet zwanger maar kijk hier af en toe wel eens (zw worden).
Ben een ervaren Koelstra flexxo rijdster en moet zeggen, hij bevalt ons PRIMA! Met 1 hand te besturen, kind zit er lekker in, bak is lekkr groot (en das bij de meesten niet zo).

Kortom, nix negatiefs over te melden.

Wij hebben ook een driewieler en dat nooit als instabiel ervaren. En een kinderwagen omtrekken door een kind? Ik durf het niet te zeggen dat dat mogelijk is. Probeer het eens als je in een babyzaak bent, zou ik zeggen.

Ik vond de wendbaarheid van de driewieler een grote pre, maar iedereen heeft andere redenen om voor een kinderwagen te kiezen.

Groetjes,
Lotje

Hi,

Hier ook een moeder met een driewieler.
Van instabiliteit geen last maar onze kleine is dan ook ruim 4 maanden. Waar je met een driewieler mee moet oppassen is dat je hem nooit aan het handvat omhoog trekt (omdat je een drempeltje over moet of zo), omdat je dan nog maar op 1 wiel rust. En dat is wel instabiel. Maar verder vind ik ze prima!

Groetjes Tamara.
Mama van Cas
16-04-2007

Wij hebben vandaag een 3 wieler gekocht. Juist de wendbaarheid is ideaal. Het stuurt zo licht. En wij hebben even mogenm testen met een bany erin. Er was een stel boodschappen aan het doen met de wandelwagen die wij graag willen. En ik vond het juist erg stabiel.
Wij hebben wel een hele degelijke gekocht, want vond wel verschil in kwaliteit tussen de verschillende 3 wielers.

Hoi Ilse,

Beetje brutaal misschien, maar ik heb een koelstra flexxo te koop staan (ivm krijgen andere wagen). Ik heb de wagen zelf ook 2e hands gekocht en verkoop het nu weer. Misschien ben je totaal niet geinteresseerd maar hij staat op marktplaats.nl zoeken op postcode 2134 0 km afstand en dan koelstra flexxo intypen.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan