kinderwagens

It wasn't me.... gna gna gna, alhoewel....

Wil jij op dit moment ook niet alle kinderwagens even uit het zicht ruimen? Borden plaatsen: VERBODEN VOOR KINDERWAGENS.

Hahahha, de gracht in! Er zouden speciale gebieden voor vrouwen met wensen zoals die van ons moeten gerealiseerd worden: shops vol met vitamine E preparaten, lingerie, foliumzuren, sportcentra, aromatherapie, kruidenthee-huizen, noem maar op. En geen kinderwagens en vrouwen die even tussen neus en lippen door zeggen dat ze per ongeluk zwanger zijn geworden. Verboden zouden ze moeten worden!

Hahahaha geweldig!!! Bijkomen van ongi-wordenhuizen kom hier tot rust, laat je lekker masseren!!! Verboden voor zwangere vrouwen met kinderwagens, ook vrouwen die net zwanger zijn en je een buikje kan laten zien, kijk ik een buikje ben al bijna 8 weken, en hoever ben jij, en ben jij ook misselijk, en eet jij ook geen roodvlees of wat anders opzouten verboden moeten ze worden, niet in het opvangtehuisvoorongivrouwen!!!!!!!!!!!

Ik reageer hier ff, anders nemen we teveel ruimte in beslag.

Was zondag nog op kraamvisite, oh wat fijn! Zo'n lol gehad! Al die vrouwen over tepelkloven van het zogen: het geklaag werd gemaskeerd door het gebrul van mijn baarmoeder, maar die kan gelukkig niet praten...

Is goed wijffie dat begrijp ik anders nemen we te veel ruimte in beslag!!!! Dat ken ik helemaal, had afgelopen zaterdag ook een verjaardag van een vriendinnetje, zo saai die mensen zei mijn man nog, wij waren zo vlot, maar goed feest werd overgenomen door de kinderen en babietjes, alle tien tegelijk konden ze niet stil zijn, en die zwangere dames die er waren, ben nu niet misselijk hoor, van de eerste wel heb nu een puntbuik van de eerste niet!!! Die gooide trouwens dehele tijd alle rode wijn om, was de gastvrouw niet blij mee, werd ook nog borstvoeding gegeven onder mijn neus, mijn baarmoeder scheeuwde ik wil ook, het is niet eerlijk.....

Hahahh, inderdaad, In het ONGIHUIS daar is het niet pluis, waar de tampons in de lampen hangen, gezellig hoor. Veel chocola op het menu, natuurlijk... Je wordt in het huis af en toe weggeroepen voor KI, een uitstapje uiteraard, maar eerst gezellig op de excursie naar de medische molen, met een gyn als navigator, die zakdoekjes uitdeelt.

Wanneer starten we het centrum, Mick?

Terug
Bovenaan