kinderwagens

Hadden jullie vroeger, voordat je moeder was, ook zo'n hekel aan die vrouwen met kinderwagens die de heletijd je op je enkels reden???

ik wel. Ik kon me daar enorm aan ergeren. Helaas overkomt het mij regelmatig, dat ik iemand per ongeluk op zijn enkels rijdt. dan voel ik me pas echt lullig....

hihi

dus bij voorbaat: sorry mensen dat ik jullie op je enkels rijdt, ik doe het niet met opzet!
en daarbij: sorry moeders die mij eerder op mijn enkels gereden zijn. Ik begrijp jullie nu...

haha
groetjes Pauline

haha ja ..
afgelopen weekend waren we in de dierentuin en we liepen elkaar gewoon in de weg met al die kinderwagens toen zei ik ook tegen mijn vriend nu horen wij daar ook bij van die ouders die je in de weg staan of kinderwagenfiles veroorzaken haha...

groetjes mira mv marek 8wk

erg herkenbaar.

Alleen waar ik me eigenlijk nu mateloos aan irriteer zijn die winkels die zo volgepropt zijn dat je er nauwelijks doorheen komt met je kinderwagen.
Vooral de blokker bij ons  en de speelgoedwinkels en de h&m.
Ik neem tegenwoordig nu bijna altijd de maxitaxi mee is de wieltjes zijn net weer  iets smaller.

Oja en winkels waar geen liften zijngrrrr. Wordt ik ook altijd zo blij van.
hihi

groetjes kim

Ooo, ik erger me zo aan winkels waar je met je kinderwagen amper doorheen komt. Vandaag was ik bij het kruidvat, nou ik ben maar weer weggelopen, want overal stonden dozen, kon er gewoon niet door. En dan inderdaad winkels zonder lift, bij ons is dat zelfs de prenatal, echt gek gewoon. Wat trouwens ook irritant is als je al een ouder kind hebt, zijn al die leuke automaten waar ze in kunnen zitten voor winkels. Zodra de mijne dat ziet, wil hij er in zitten en moet ik echt van alles doen om hem weer mee te krijgen. Zonder een ritje gaat hij eigenlijk niet mee.

Groetjes,
Josie

Daar had ik ook altijd een hekel aan mensen die je zowat overhoop reden met hun wagen.
Ik waak er nu voor dat ik goed kijk waar ik rij maar idd dat lukt niet altijd
Mijn grootste ergernissen zijn ook idd winkels waar je niet met je wagen doorkunt ivm de dozen die in de weg staan(Kruidvat maar Trekpleister hier is nog erger)  of mensen die niet opzij gaan in een gangpad als ze jou met je wagen aan zien komen. Maar dit heb ik eigen lijk nog maar zelden meegemaakt gelukkig!
De meeste mensen zijn wel behulpzaam zols bijv. de deur voor je open houden e.d.

Ja dat kruidvat.... GRRRRR
Ik heb de dames van de kruidvat er hier al eens over aangesproken. Ze beloofde mij dat ze er wat aan zouden doen. Als ze me nu aan ziet komen met de kinderwagen krijg ik vaak al een rijadvies van haar... : Mevrouw dit pad is vandaag niet handig, maar die andere kunt u wel langs hoor.... haha

Terug
Bovenaan