Kinderwagens

Hoi meiden,

Jullie al enig idee welke kinderwagen jullie gaan gebruiken?
Wij zijn naar een babyzaak geweest maar zien door de bomen het bos niet meer.
Hebben jullie al ervaring met een bepaalde wagen?

Groetjes

Hoi,

Wij hebben pas geleden de Maxi cosi mura 4 besteld. Deze ziet er leuk uit en leek ons erg praktisch, grote wielen voor lange strand/ boswandelingen. Erg compact op te vouwen voor in de achterbak van de auto, makkelijk te monteren/ demonteren en hij leek ons flexibel. Succes met kiezen.

Groetjes Saskia

Hoi!

Wij hebben de quinny speedi en ik moet zeggen dat ik er nog steeds heel gelukkig mee ben. Ruim 'n jaar geleden via marktplaats gekocht en tot op heden geen klachten. We willen voor onze oudste tzt 'n plankje halen voor erachter en dan kan de 'kleine' in de wagen.

Liefs,
Lieske.

Hoi hoi,

Ik zweer bij mijn Maxi Cosi Mura 3.
Hiervoor hadden wij een Mutsaerts wagen maar die heb ik na een jaar weggedaan omdat ik er helemaal gek van werd. Wielen die blokkeerden, alles rammelde en Sven kon niet goed in het zitgedeelte zitten.
We hebben nu dus de Maxi Cosi en dat zitje is geweldig voor Sven, hij zit als een echte koning. Je kunt het zitje zowel naar je toe plaatsen als andersom. De wagen is erg stabiel en degelijk (er rammelt niets). Ook de bak is ruim genoeg zodat onze tweede daar lekker lang in kan liggen.
Kijk even op hun website, dan zie je de wagen wel staan.

Groetjes,
Maike

Hoi Allemaal,

Wij hebben gekozen voor de nieuwe Koelstra Latinique.
Via de 9 maandenbeurs hebben we € 130,- korting kunnen regelen. Dezelfde week nog besteld in de winkel, die toevallig bij ons in de buurt zit.
Het onderstel weegt maar 5 kilo, en je kan de zitting in beide rijrichtingen monteren.

Het is gewoon een supermooie wagen vinden wij.

Groetjes Daphne

Hoihoi,

Wij hebben de 4 wheel driver van mutsy. (voor twee kleinere wielen dan achter) en die bevalt super. Nu zijn wij ook wel van die mensen die naar het bos e.d. gaan met de wagen en daar is deze erg geschikt voor.

Heb er eigenlijk helemaal geen klachten over.

Een vriendin heeft de Quinny Speedy en haar zoontje kan er niet goed rechtop in zitten. En ik vond drie wielen niet prettig. Ging met een driewieler boodschappen doen en wilde met een hand de stoep op sturen viel de hele wagen om. Maarja, andere hand vol boodschappen..

Wij zijn toen we de wagen moesten kopen naar een babyzaak gegaan waar je overal mee rond mocht rijden. Het is nl. ook erg belangrijk om gewoon uit te proberen. M'n man en ik zijn beide vrij lang, dus lage wagens werd niets. En kijk ook goed of het in je kofferbak past!

Succes ermee!

Hoi!
Ik heb nog de Koelstra Flexxo die we vijf jaar geleden voor de oudste hebben aangeschaft. Inmiddels is ie wel wat versleten, maar hij doet het nog prima en hij mag dus nog een ronde mee. Als buggy heb ik een Quinny Zap en daar kan ook de maxi cosi op. Handig als je maar eventjes weg hoeft.
Als ik nu een nieuwe zo kopen, zou ik wellicht ook voor de nieuwe van Koelstra gaan, de Latinique. Ik zag hem vanmiddag toen ik op broekenjacht was in de prenatal. Mooie wagen en lichter en meer mogelijkheden dan zijn voorganger de Flexxo. Maar het geld groeit me hier niet op de rug ;-) dus we doen het met wat we hebben.

Hoi,

Ook wij hebben de Koelstra Flexxo en vind hem erg fijn.
Je kan makkelijk overal overheen en is erg praktisch (met veel vakjes).

Die nieuwe Koelstra lijkt mij ook wel wat.
Maar ik denk nu eerder aan een tweelingwagen. Mijn zoon is dan 21 maanden en dus is het nog wel handig om hem ook in de wagen te hebben.

Iemand nog tips?

Groetjes Judith

Terug
Bovenaan