Kinderwekker bij Kruidvat!!

Bij Kruidvat kun je nu online een kinderwekker bestellen (oogjes dicht als de kids nog niet uit bed mogen en open wanneer dat wel mag).

De wekker kost nu € 14,99

http://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/

content.aspx?content=13010000020580

_2_10000000001651&contentcode

=2009-17-kinderwekker-movie&

ClickID=10293624

Weet niet of bovenstaande werkt, maar probeer maar!! Als het lukt, even aan elkaar plakken

Groetjes Fonske

Bij mij doet de link het zo ook, zonder aan elkaar plakken.

Groetjes Fonske

P.s. de wekker is echt leuk, met heuse junglegeluiden bij het wakker (mogen) worden!!

hoi, ik heb er ook al veel goede reacties over gehoord, en ga hem dus ook lekker bestellen. Hij staat trouwens ook in de gewone folder, dus volgens mij ook in de winkel te krijgen. groetjes Wendy

Hallo,

even een vraagje, wil deze ook graag voor mijn zoon kopen MAAR doet de wekker het ook zonder geluid, ik wil de wekker dan graag instellen op bijv 7 uur maar heb liever niet dat dan ook een alarm af gaat, dus alleen dat de ogen open gaan want stel dat hij wel langer slaapt dan is dat natuurlijk mooi meegenomen en het is niet de bedoeling dat hij wakker wordt van het alarm! begrijpen jullie het nog?? haha.

Hoihoi,

Ja hoor,
Wij hebben de wekker al geruime tijd (vorig najaar gekocht ofzo) en wij hebben hem ook zonder geluid staan. Er zit een volume-draaiknop op de achterkant die kun je gewoon helemaal uitzetten. Als de ogen open gaan gaan de lampjes echter wèl branden en de ogen gaan wel wat "zoemend" (dzzzzzt) open. Je hoort het dus wel, maar de jungle-geluiden kun je uitzetten.

Groetjes happyM

Een half jaar geleden was hij ook bij Trekpleister (ligt nu ook weer in de winkel overigens). Had eentje aangeschaft. Baalde eerst al omdat ie op batterijen moest en toen bleek de klokfunctie ook nog niet te werken. Hij ging op elk heel uur af .
Destijds waren er hier meer die niet tevreden waren.
Heb trouwens wel netjes mijn geld teruggekregen.
Afgelopen weekend een Kidsleep besteld, dus ik hoop dat die deze week komt.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hallo allemaal,

Ik heb deze wekker van iemand gekregen, maar krijg het niet voor elkaar om het werkend te krijgen. Heeft een van jullie wellicht nog de handleiding, of kunnen jullie mij vertellen hoe ik de wekker in moet stellen?

Mvg J.

Terug
Bovenaan