Kinderwens, corona en rare cyclus

Hallo dames, ik probeer het kort te houden..

Ik heb mn laatste menstruatie 16 juli gehad, normaal een cyclus van 29 tot 32 dagen.

28 juni hebben mijn man en ik onveilig gemeenschap gehad.

30 juni begon de corona, een aantal dagen later heb ik enorme gevoelige klieren rondom mijn borsten gehad, irritatie down under en heel ziek geweest. Voor m’n borsten zelfs door de huisarts doorverwezen naar het ziekenhuis. Ze konden niks raars zien en vertelden dat corona de boosdoener moet zijn. Ik heb meerdere malen getest, vandaag ben ik 2 dagen overtijd. Sinds gisteren duidelijk een 3e kinderwens met mijn man besproken maar mijn cyclus lijkt erg in de war door corona. Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik 6 en 8 dagen voor nod getest dus ik weet vrijwel zeker dat ik niet zwanger ben nu.

Wat is handig om te doen om m’n cyclus op gang te brengen?
 
Hoi, wat vervelend dat je zo ziek bent geweest! Corona en het vaccin hebben ook met mijn cyclus gerommeld.. En dat dwars door de ovulatie inductie heen. Ik heb niet echt tips voor je, maar bij mij herstelde het zich weer na een maand of 2/3. Wel lette ik toen al erg op eten, toen nog even extra zodat mijn lijf niet onnodig hard hoefde te werken om de hormoonbalans te herstellen, dus minder suikers/koolhydraten. Het zou vervelend zijn als jullie derde kinderwens begint met stress hierdoor, wellicht je lijf nog eventjes de tijd geven en kijken of het zich goed hersteld voordat je van alles gaat proberen? Ik hoop dat het snel weer rustig is en jullie je wens kunnen vervullen ?
 
Afwachten tot je lichaam zelf je cyclus weer herstelt. Vooral niet teveel gaan ‘rommelen’, zodra je lichaam er weer klaar voor is, zal het gewoon weer komen
 
Terug
Bovenaan