<p>Hoi allemaal, </p><p>mijn vriend en ik zijn nu 7 maanden bezig om kinderen te krijgen, helaas is het nog niet gelukt maar we blijven hoop houden! </p><p>In de tussentijd heeft hij mij ten huwelijk gevraagd, hartstikke leuk natuurlijk. </p><p>We hebben een trouwdatum gepland in mei 2020. </p><p>Nu zit ik met het volgende dilemma; ik wil niet dat het trouwen in de weg van de kinderwens komt te liggen.. maar tegelijkertijd kan nog niet echt trouwplannen maken zonder dat ik weet óf en hoever ik zwanger ben tzt. </p><p>Laten we voorop stellen dat ik het geweldig zou vinden om zwanger te trouwen, maar ja het blijkt maar weer dat zoiets niet te plannen is. </p><p>- kan ik al wel een trouwjurk aanschaffen, zonder dat kan voorspellen of ik tzt zwanger zal zijn?</p><p>-kan ik al wel de trouwlocatie bevestigen, met de kans dat het misschien niet doorgaat doordat ik bv 8 maanden zwanger ben of dat mijn kind 1 maand is..</p><p>Ik zou graag in contact komen met iemand die in vergelijkbare situatie zit (of heeft gezeten) en ik hoop dat iemand mij tips kan geven. </p><p>Alvast bedankt </p>