Kinderwens maar partner NOG niet?

A

Anoniem

Guest
Ik wil al jaren een kindje, maar mijn partner is er nog niet aan toe. We zijn allebei 29 jaar. Nou hoor ik wel verhalen dat mannen pas een vadergevoel krijgen als je zwanger bent, maar is dat ook zo? Hij had al wel verwacht dat het gevoel er zou zijn op z'n 29ste, maar het laat wel lang op zich wachten.
Wie herkent dit?

Hoi Chica,

Wat balen zeg dat je vriend er nog niet aan toe is!!! Mijn vriend was ook nog niet helemaal klaar voor het idee, totdat we steeds vaker (onbewust)  in aanraking kwamen met vrienden die bezig waren en of zwanger. Op een gegeven moment wilde hij ook graag papa worden, ik blij natuurlijk!!!
Tip: probeer hem zoveel mogelijk in contact te brengen met bijna vaders en vaders met jonge kids. Mss dat dat helpt.

Succes met je kinderwens en hoop dat je snel mag gaan beginnen met klussen zonder voorbehoedsmiddel.

Liefs Esseltje

Hoi,

Bedankt voor je snelle reactie. Dat is nou net het probleem.....vrienden van ons zijn er nog niet aan toe. Wij zullen de eerste zijn. Maar zijn broer heeft al 3 kids en mijn broer wordt in april vader. Hoop dat dat een beetje helpt.
Heb mijn zinnen gezet op juni en dat weet hij. We willen ook nog graag wat van de wereld zien en als het dan allemaal snel lukt met klussen dan gaan we volgend jaar naar Canada, maar dan moet ie wel over de brug gaan komen!!!!

Terug
Bovenaan