A
Anoniem
Guest
<p style="text-align: left;">Hoi allemaal,<br /><br />Ik ben even benieuwd of er anderen zijn die mijn situatie herkennen en hoe zij hier mee om gaan..<br />Mijn vriend en ik (28) hebben al langer een kinderwens. We stelden het steeds uit omdat het nog niet uit kwam. Nu zijn we er allebei wel echt klaar voor. Ik ben alleen herstellende van (hoe zal ik het noemen..) een lichte burn out. Dit kwam mede doordat ik naast mijn fulltime baan een opleiding doe. Na het afronden hiervan zal ik promotie maken. Nu twijfel ik dus enorm of ik het dan wel kan maken om zwanger te worden. Om die promotie (en dan extra verantwoordelijkheden) en omdat ik nog herstellende ben. Het gaat overigens wel heel goed en ik ben bijna weer volledig aan het werk. <br />Natuurlijk weet ik dat het nog een hele tijd kan duren voor je zwanger wordt. En dat het sowieso afwachten is of het lukt... Maar wat als het wel gelijk lukt? Heeft mijn promotie dan nog zin omdat je dan toch een tijd met verlof bent? Aan de andere kant heb ik inmiddels ook gemerkt dat ik het zwanger worden eigenlijk maar blijf uitstellen, omdat er altijd een reden is dat het niet uit komt... Is dit normaal? Herkennen anderen dit?<br /><br />Groetjes!<br /><br /><!--/data/user/0/com.samsung.android.app.notes/files/share/clipdata_190512_085935_187.sdoc--></p>