kinderwens met medicijnen

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi

Zijn er ook mensen die net als ik een kinderwens hebben maar ook anti-depresiva slikken. het is niet mogelijk hiermee te stoppen. graag zou ik jullie mening hier over willen weten                                     groetjes

hoi,

ik weet niet welke je gebruikt.. maar je kan advies aan je ha vragen. deze kijkt het voor je na of het kan ja of nee..
mijn ha heeft zelfs nog verder navraag gedaan hiervoor..

Hi
Ik slik ze ook en de dokter zegt dat het geen kwaad kan maar wel beter is om te stoppen. Nu heb ik het daar met hem uitgebreid over gehad want het laatste wat ik wil is dat mijn kindje (als ik nog es zwanger wordt...) moet afkicken. Nu vertelde hij me dat als ik kon afbouwen er een homeopatisch middel is (st janskruid) die heel effectief werkt en ook nog eens geen vocht vasthoudt. Je zou dus met je arts even moeten overleggen hoe je het beste kunt afbouwen en op het moment dat je op nul staat (zorg dat je in die dagen niks te doen hebt!!!) kun je direcht overgaan op dat andere middel. En dat kan dus geen kwaad voor je ongeboren kind en het hoeft ook niet af te kicken. Suc6!!!

groetjes Costa

Hoi,

Ik slik ook wel wat rommel en stoppen is niet aan de orde, maar de dokter zag er geen probleem in, ik heb overigens ook zo al een kind gekregen en wij hebben niet gemerkt dat het ergens van af moest kicken.
Wel werd borstvoeding afgeraden, maar uiteindelijk vond de gyn dat wel beter daar de baby dan af en toe nog wat meekrijgt en dus geen afkickproblemen heeft.

Je moet wel goed van te voren overleggen met je huisarts wat je wel en wat niet mag slikken en waar jij het bij in de benen houdt.

Sterkte met je keuze!

Liefs Brenda

Terug
Bovenaan