Kinderwens op 39e

Dag dames,

Zal proberen het kort te houden. Ik heb altijd geroepen dat ik voor mijn 40e kinderen wil. Nu hebben mijn man en ik 2 schatten van kinderen en zijn we aan het proberen voor een 3e.

Nu mijn eigen verzonnen leeftijdsgrens dichterbij komt, begin ik een beetje gestrest te raken. Als ik me eraan wil houden, betekent dit dat we nog 3 pogingen over hebben. Weet hoe belachelijk dit klinkt, maar ik ben vooral bang voor vervelende reacties uit mijn omgeving. Zijn er hier meer vrouwen hier met dit dilemma? Is een baby krijgen op je 40e echt zo’n ding als in mijn hoofd zit?
 
Hier een mama van 42! Met 2 pubers van 18&16 en een kereltje van 2j8mnd. Ik was met 39 ook zwanger van nummer 3, heerlijk! Tegenwoordig sneller kids rond 35-40 dan onder die leeftijd. Kan gerust nog hoor! Ik vind t HEERLIJK ons extraatje
 
Ik ben 41 ( volgende maand 42) en ben nu 15w zwanger van mijn eerste kindje.
Mijn vriend en ik hebben elkaar laat leren kennen en beide nog geen kinderen en wel een kinderwens.
Ik krijg eigenlijk alleen maar positieve en mooie reacties dat ik zwanger ben.
 
Ik ben 43 en mama van een dreumes van 1 jaar (dus op mijn 42ste bevallen). Ik moet daarbij wel vertellen dat het niet een keuze was om op “latere” leeftijd moeder te worden. Mijn man en ik hebben er jaren over gedaan en uiteindelijk via een medisch traject was het ons gegund. Er is werkelijk helemaal niemand in onze omgeving geweest die iets over onze leeftijd heeft gezegd, ze waren juist allemaal zo blij voor ons. Het zegt namelijk ook helemaal niets over of je een goede ouder bent. Als je kindje in een warm nest terecht komt is dat toch het belangrijkste. Ik hoop voor jullie dat het gauw mag lukken, al zou ik de grens even overboord gooien. Dat geeft misschien onnodige druk. Veel geluk! ?
 
ohhh zó herkenbaar!!
ik heb een dochter van bijna 2 en zou heel graag nog een kindje willen als het ons gegund is. Mijn man is hier (nog) niet klaar voor en dat zorgt voor mij voor dezelfde stress.. In november word ik 39 dus voor mijn gevoel heb ik 'nog maar een paar maanden'.. 
maar als ik er over nadenk slaat die stress natuurlijk nergens op.. als het mocht lukken om weer zwanger te worden maakt het natuurlijk niks uit of ik dan op mn 39e, 40e of 41e beval.. 
 
Ik kreeg mijn eerste kind op mijn 36e (zwanger met 35) Tweede op mijn 38e en probeer nu voor de derde op mijn 41e. ... Als het mag lukken dan is dit wel echt de laatste zwangerschap hoor :) Bij de eerste twee is het allemaal heel goed gegaan ook. 
 
Wij hadden al 3 dochters (inmiddels 14, 10 en 8), toen ik augustus vorig jaar onverwachts zwanger bleek. Inmiddels is ons 'cadeautje' 3 maanden en ben ikzelf vorige maand 40 geworden. Ook nu is het net zoveel (of misschien nog meer) genieten als bij 1e! ?Succes!
 
Ik ben  42 en  manlief  44 en we hebben  een  kinderwens.  Komt eigenlijk  door het simpele  feit dat ik gewoon  nooit de juiste man heb ontmoet.  We zitten  in  ronde  1. Maar ik weet wel dat de klok tikt.
En dit is voor mijn eerste kindje.
 
Terug
Bovenaan