Kinderwens van 4 jaar

<p>Lieve vrouwen,</p><p> </p><p>Ik ben nieuw. </p><p>19 maart word ik 28 </p><p>Toen ik 24 jaar was hadden wij al een sterkte kinderwens  </p><p>Echter na 5 IUI pogingen (mislukt) en super veel zelf oefenen  waarvan 1x zwanger geraakt te zijn ( na 21 dagen een miskraam)  staan we nog steeds in dezelfde positie.. </p><p>Miskraam was 27 januari 2020 gebeurd deze zwangerschap was zonder medische hulp.</p><p>Binnenkort (19 maart) starten wij met IVF traject. Want helaas na 1 jaar geen enkele zicht op zwangerschap of iets wat erop lijkt. </p><p>Nadat ik een miskraam heb gehad zijn mijn cyclussen nooit meer hetzelfde geweest.</p><p>Zo doende ben ik sinds afgelopen 2 maanden weer begonnen met ovulatie testen zodat ik een beter beeld krijg van mijn cyclus.  Maar gewoon puur voor mezelf.  </p><p>Tot mijn verbazing gebeuren er vreemde dingen.    1 maart heb ik mijn ovulatie gehad en na mijn idee moet ik dan 14 dagen later ongesteld worden.   Mijn puppy van 9 maand wil nooit bij mij liggen , en ligt opeens ontzettend vaak bij me.  Mijn borsten doen al dagen pijn. En een opgeblazen gevoel na eten.  Echter vanwege mijn situatie durf ik niet zo goed een test te doen om teleurstelling te voorkomen.    Zijn er vrouwen die dit herkennen??? </p><p> </p><p>Ik hoop op deze manier een beetje in contact te komen met mensen die het zelfde hebben meegemaakt.  </p><p> </p><p>Veel liefs   </p><p>Bianca </p>

Hoii  Maar is het dan wel mogelijk ??  Mijn eisprong was op dag 12..  afgelopen 2 maanden is mijn cyclus 28 dagen.   Ik heb 3 maart mijn oma verloren ben een beetje bang dat daarom mijn menstruatie weg blijft 

Gecondoleerd.. srry dacht 1 mrt eisprong dus dan zou je nu wat kunnen zien. Maarja stress kan rare dingen doen met je lijf.. er is maar 1 manier om erachter te komen en dat je al zo vaak teleurgesteld bent, maakt niet dat het niet toch raak kan zijn.. als je angstig bent voor n slecht resultaat kan je ook nog even wachten. Ik had nooit een idee van mn cyclus dus zat er nooit zo bovenop. Daarom ook nooit teleurgesteld door n omowitte test. Aan de andere kant wil je ook gewoon weten 'zou het dan toch..' succes en sterkte!

Terug
Bovenaan