kinderwens

Dit is de eerste keer dat ik deze site bezoek. Wij zijn namelijk al 2 jaar bezig om opnieuw zwanger te worden. Ik heb namelijk 2 jaar terug een miskraam gehad bij 8 weken en daarna ben ik nooit weer zwanger geraakt. We hebben al verschillende onderzoeken achter de rug bij de gyn, maar er is niets uitgekomen, wat evt. een zwangerschap in de weg staat. Aan de ene kant gelukkig, maar aan de andere kant blijven wij met de vraag zitten waarom het niet lukt. Wie herkent dit?

Groetjes.....
 
hoi trien ik snap je volkomen wij zijn ook al twee jaar bezig alles is goed en toch gebeurt het niet het is verschrikelijk om steeds maar af te wachten of het nu eindelijk eens raak zou zijn en ondanks dat ze zeggen dat er niets in de weg staat om zwanger te raken blijf je toch piekeren en de mensen om je heen maar zegen maak je niet druk komt vanzelf maar die hebben meestal al kinder dus die begrijpen het niet je kan het niet naast je neer leggen elke maand weer zal het dan nu en nee hoor moe en verdrietig wordt je er van ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je gauw zwanger mag worden groetjes en veel geluk R.v.b
 
Ik leef heel erg met jullie mee meiden !
Er is een nieuw forum: als zwanger worden langer duurt. Het staat boven het februari 2005 forum. Ik denk dat jullie daar meer herkenning zullen vinden.
 
Hoi meiden,

Jullie zijn inderdaad van harte welkom op het "als zwanger worden langer duurt" forum, daar zitten allemaal meiden die er al wat langer mee worstelen, dus is er veel herkenning.

Misschien zie ik jullie daar.
Suc6.
Suus
 
Hoi,

Ik ken het helemaal. We zijn 2,5 jaar bezig geweest om zwanger te worden. De gyn kon niets vinden waardoor het niet zou lukken. Erg frustrerend. Ik ben nu eindelijk zwanger, net voordat ik met IUI zou beginnen. Ik weet dat het heel moeilijk is, maar probeer toch positief te denken.

Heel veel succes!
Sandra B
 
Terug
Bovenaan