Kinderwens

<p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Hoi allemaal,</span></p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Mijn vriend en ik hebben de knoop doorgehakt en willen een gezinnetje gaan starten. </span><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Ik ga over anderhalve week stoppen met de pil en dan breekt er een spannende tijd aan. </span><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Ik ben van het weekend al begonnen met foliumzuur slikken en een gezondere levensstijl aan te nemen.</span></p><p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Ik vind het reuze spannend en best wel eng omdat het mijn eerste kindje wordt. Ik ben bijna 35 jaar oud en weet dat ik moeilijk kinderen kan krijgen.  </span></p><p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Hebben jullie misschien tips voor ons?</span></p><p> </p><p> </p>
 
De moeilijkste tip om op te volgen, maar ga m toch geven: probeer er niet te veel op te focussen! Zwanger worden is in sommige gevallen een behoorlijke opgave, en stress heeft een negatieve invloed op het hele proces. Hou het zo ontspannen en gezellig mogelijk, probeer je niet compleet vast te bijten in het zwanger worden zelf. Natuurlijk zijn bijvoorbeeld ovulatietesten erg handig om je cyclus te leren kennen, maar tegelijkertijd (had ik in ieder geval) ook wel iets om obsessief van te worden. Probeer balans te houden :)
 
tip: ga niet elke dag vrijen. Wij dachten zelf; hoe vaker hoe beter! Maar blijkt dus dat de man dan losse flodders schiet ? er moet zo'n 48 uur tussen zitten voor een optimale kwaliteit zaad. Hou je verder ook niet vast aan 1 dag wbt eisprong, ik heb 4 dagen voor de eisprong sex gehad en nu 31 weken zwanger ? 
Verder heb ik dankbaar gebruik gemaakt van de app Period Tracker,  hiermee kon ik na een tijdje mijn cyclus ontdekken en dus ook de vruchtbare dagen. 
Succes en vooral heel veel plezier 
 
 
[quote quote=10139374]De moeilijkste tip om op te volgen, maar ga m toch geven: probeer er niet te veel op te focussen! Zwanger worden is in sommige gevallen een behoorlijke opgave, en stress heeft een negatieve invloed op het hele proces. Hou het zo ontspannen en gezellig mogelijk, probeer je niet compleet vast te bijten in het zwanger worden zelf. Natuurlijk zijn bijvoorbeeld ovulatietesten erg handig om je cyclus te leren kennen, maar tegelijkertijd (had ik in ieder geval) ook wel iets om obsessief van te worden. Probeer balans te houden ?[/quote] Bedankt voor de tip. Het is inderdaad moeilijk om er niet zo mee bezig te zijn, zeker niet als je moeilijk kinderen kan krijgen.
 
[quote quote=10139443]tip: ga niet elke dag vrijen.[/quote] Bedankt voor de tip, dit wist ik niet.
 
[quote quote=10139443]Hou je verder ook niet vast aan 1 dag wbt eisprong, ik heb 4 dagen voor de eisprong sex gehad en nu 31 weken zwanger ?[/quote]Gefeliciteerd 
 
Zoals klijn al schreef niet teveel op focussen. Ik deed dat heel erg en t lukte steeds niet. Toen ik me er minder mee bezig ging houden was ik vrij snel zwanger. En maak er geen MOET van van het vrijen daar word het echt niet leuker op
 
[quote quote=10139537]Zoals klijn al schreef niet teveel op focussen. Ik deed dat heel erg en t lukte steeds niet. Toen ik me er minder mee bezig ging houden was ik vrij snel zwanger. En maak er geen MOET van van het vrijen daar word het echt niet leuker op[/quote]Ik ga het proberen.
 
Terug
Bovenaan