Kinderwens

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik wil graag iets met jullie delen, omdat ik het met mijn vriend moeilijk erover kan hebben. Wij hebben allebei een kinderwens. Nu hebben wij 1 januari onbeschermde seks gehad en nu heb ik vandaag een klein bloedinkje gehad. Nu wil ik heel graag testen, maar ik weet dat dit nog geen zin heeft. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik heb al een tijdje last van een soortgelijke (menstruatie)krampen en hoofdpijn en soms wat steken in mijn borsten. Herkennen jullie dit? En zou ik zwanger kunnen zijn? Het zou zo gewenst komen. Ik kan niet meer wachten.. </p><p>Liefs,</p><p>mij</p>
 
Innestelings bloedingen komen meestal tussen dag 6 en dag 12 na de eventuele bevruchting als je op dat moment of vlak daarna je eisprong hebt gehad. Je kunt testen 2 weken na je vermoedelijke eisprong en dus zeker 2 weken na de gemeenschap. Je lijf kan je heel erg voor de gek houden met kwaaltjes enzo. Je kunt vanaf de 14e testen als je niet ongesteld bent. Tip: Test dan ook gewoon. Anders maak je jezelf alleen maar gek met vermoedens. Teleurgesteld ben je toch wel als het niet zo is of als je toch ongesteld wordt. Soms heb je ook een negatieve test nodig om het los te laten en dan komt je menstruatie alsnog door, omdat je stress weg is.Succes!
 
Terug
Bovenaan